کد خبر: ۴۵۴۳۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: 23 روستای شهرستان سوادکوه به‌دلیل رانش زمین و سقوط تیرهای برق و همچنین پنج ترانس در شهر زیراب بی‌برق هستند.

به گزارش پایگاه 598، قاسم شهابی اظهار کرد: در حال حاضر  23 روستای شهرستان سوادکوه به‌دلیل رانش زمین و سقوط تیرهای برق و همچنین پنج ترانس در شهر زیراب بی‌برق هستند.

وی افزود: با توجه به شدت مشکلات پنج اکیپ از شهرهای قائم‌شهر، بابل، بابلسر، جویبار و ساری با بیش از 30 نیروی عملیاتی به همراه جرثقیل و بالابر عازم سوادکوه شدند که با عادی شدن شرایط و بازگشایی راه‌ها نصب تیرهای برق و عملیات برق‌دار کردن منطقه را آغاز خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: همچنین در رینه آمل نیز پست 63 منطقه بی‌برق بوده ولی مأموران شرکت برق به‌دلیل مسدود بودن راه امکان حضور در منطقه را ندارند و هنوز موفق به دلیل قطع برق نشدند که در صورت بازگشایی راه این مشکل نیز رفع خواهد شد.

شهابی با تأکید بر آماده‌باش نیروهای شرکت توزیع برق مازندران، خاطرنشان کرد: میزان خسارت شب گذشته هنوز برآورد نشده است ولی پیش‌بینی ما این بوده بیش از یک‌میلیارد تومان خسارت جدید بر خسارت‌های قبلی سیل بر شبکه توزیع برق مازندران وارد شده است.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها