کد خبر: ۴۵۵۵۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
یک مقام مسئول در شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه متراکم شدن گاز متان در تونل بزرگ البرز به بروز آتش‌سوزی در جبهه شمالی این تونل و بروز اتفاق برای ۸ کارگر شد، گفت: در حال حاضر هر ۸ کارگر از تونل خارج شده‌اند که همگی زنده، اما مجروح هستند.
به گزارش پایگاه 598، صبح امروز بود که به علت وقوع آتش‌سوزی در جبهه شمالی تونل بزرگ البرز در منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، هشت کارگر که در تونل در حال انجام عملیات لایننیگ بودند، دچار حادثه شده و در تونل محبوس شدند.


‌یکی از مسئولان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که در حال عزیمت به محل حادثه است، درباره آخرین جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: تونل‌های این منطقه آزادراه خصوصاً تونل بزرگ البرز گاز دار است و در این تونل گاز متان جمع و متراکم می‌شود.

میرزایی ادامه داد: ظاهرا به علت تجمیع گاز متان و انفجار آن، آتش‌سوزی در تونل رخ داده است که این آتش‌سوزی منجر به مجروح شدن هشت کارگر پیمانکار در داخل تونل شد.

در ادامه سخنگوی اورژانس مازندران گفت: 3 نفر از 5 کارگری که پس از انفجار تونل در دست احداث آزاد راه تهران شمال، در آن گرفتار شده بودند، خارج شدند که متاسفانه یک نفر فوت کرد.

دو نفر دیگر به دلیل سوختگی در حال اعزام به مراکز درمانی هستند.

همچنان دو نفر در تونل محبوس هستند و تلاش نیروهای امدادی برای یافتن و خروج آنها ادامه داد.

تکمیلی:
هلال‌احمر: ٣ تن از كارگران ريزش تونل تهران شمال كه دچار سوختگى شديد هم شده بودند جان باختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها