أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۵۸۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» درباره آخرین وضعیت سلامتی «جمال شورجه» گفت: پزشکان از روند بهبودی ایشان کاملاً رضایت دارند و به زودی به بخش عمومی منتقل می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) پیرامون آخرین وضعیت سلامت «جمال شورجه» کارگردان این سریال گفت: حال عمومی ایشان رو به بهبود است و پزشکان از این روند رضایت کامل دارند.

وی افزود: بله، تنفس و تکلم آقای شورجه همگی طبیعی است و مشکل خاصی ندارد و در آینده نزدیک از بیمارستان ترخیص می‌شوند تا باقی مراحل نقاهت را در منزل سپری کنند.

به گفته تهیه‌کننده سریال حضرت موسی (ع)، کارگردان این پروژه تیم را هدایت می‌کند و سریال از ابتدای زمستان مقابل دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: آقای شورجه به زودی به بخش عمومی منتقل می‌شوند و تنها نکته پزشکان، تقاضاهای بیش از حد برای ملاقات با ایشان است که برای بیمار خستگی به همراه دارد و می‌تواند برایش مضر باشد.

میرعلایی گفت: روز گذشته آقایان محسن مؤمنی شریف و محمد حمزه‌زاده، رئیس و قائم‌مقام حوزه هنری به ملاقات آقای شورجه آمدند. سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آقای علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم از کارگردان «موسی (ع)» عیادت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها