أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۹۰۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۶ تير ۱۳۹۸
قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها با شیب زیادی رو به کاهش است؛ به گونه‌ای که دلار نسبت به دیروز در صرافی‌های بانکی ۶۵۰ تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود و بانک‌ها هم ۴۳۷ تومان کمتر می‌خرند.

به گزارش پایگاه 598، قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها با شیب زیادی رو به کاهش است؛ به گونه‌ای که دلار نسبت به دیروز در صرافی‌های بانکی ۶۵۰ تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود و بانک‌ها هم ۴۳۷ تومان کمتر می‌خرند.

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۲۶ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۱ هزار و ۷۵۱ تومان بود، امروز ۱۱ هزار و ۳۱۴ تومان خریداری شد.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۶۸۶ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز کاهش داشته است.

هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۴۶ تومان خریداری می‌شود.

ارز مسافرتی ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۳۲۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۶۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان کاهش یافته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها