کد خبر: ۴۶۷۷۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛
بسیج حوزه مشکات در نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی تعطیلی این مجلس از ترس شیوع کرونا را محکوم کرد. در بخشی از این نامه آمده است: اگر بحران جدی است، همه‌ی نمایندگان را در ساختمان مجلس قرنطینه کرده و به امور ملت رسیدگی نمایید.
به گزارش پایگاه 598، بسیج طلاب حوزه مشکات در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تعطیلی این مجلس از ترس شیوع کرونا را محکوم کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: اگر بحران جدی است، همه‌ی نمایندگان را در ساختمان مجلس قرنطینه کرده و به امور ملت رسیدگی نمایید.


متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای لاریجانی

در این روزها که مردم دوشادوش یکدیگر درگیر مبارزه در چندین جبهه اند، در جبهه‌ای مقابل ویروس کرونا، در جبهه‌ای دیگر مقابل ویروس رسانه‌های دروغگوی خارجی، در جبهه‌ای دیگر مقابل شایعه پراکنان داخلی، در جبهه‌ای دیگر مقابل بی‌کفایتی‌های برخی که موجب وضع نابه‌سامان اقتصادی امروز کشور شده است، خبری از هیئت رئیسه‌ی مجلس منتشر شد که حقیقتاً مایه‌ی آزردگی دل‌های مردمی شد که از جان و مال و آبروی خود گذشته‌اند برای پیشرفت این کشور عزیز. خبری منتشر شد مبنی بر تعطیلی مجلس شورای اسلامی از ترس شیوع کرونا!

آقای لاریجانی!

سؤالی از محضرتان داشتیم! اگر بحران در حدی است که رأس امور کشور را به تعطیلی بکشاند آن هم در شرایطی که باید به لایحه‌ی بودجه رسیدگی کند، پس چرا تمام دستگاه‌ها و ادارات کشور را تعطیل نمی‌کنید؟

آقای لاریجانی!

جمعی از طلاب داوطلبانه برای ایجاد روحیه در بیماران به بیمارستان‌ها رفته و به کمک رسانی به پرستاران و پرسنل بیمارستان میپردازند؛ چرا که خود را خادم ملت می‌دانند و واهمه‌ای از ابتلا به بیماری ندارند زیرا این ملت را لایق آن می‌دانند که اگر لازم بود حتی جانشان را نیز فدایش کنند. آیا مجلس شورای اسلامی مسئولیتی در قبال یک سال برنامه‌های کشور بر دوش خود حس می‌کند؟

بگذارید صریح بگوییم، ملت ما بسیار بزرگتر از آن است که با تهاجم رسانه‌ای یا اقتصادی دشمنان خارجی یا با تهاجم ویروسی مثل کرونا از پا درآید اما آقای لاریجانی این برخوردهای تبعیض‌آمیز شما بخشودنی نیست. این درست نیست که بدون توجه به وضعیت کشور و ملت و بدون توجه به مسئولیتی که مجلس برعهده دارد، مجلس را تعطیل کنید که مبادا کسی از نمایندگان که وظیفه‌ی خادمی این ملت شریف را دارند، آزرده شود!! خادمین ملت آسیب نبینند که ملت آسیب ببیند؟ که کشور آسیب ببیند؟

قطعاً ملت می‌بینند و قدردانی می‌کنند از پزشکان و پرستاران و تمام زحمت کشانی که جان بر کف برای دفاع از ملت ایستادند و در مقابل می‌بینند و پاسخ خواهند داد به تمام کسانی که با وجود مسئولیت‌های سنگینی که به دوش داشتند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند و رسیدگی به امور ملت را زمین گذاشتند.

در نهایت پیشنهاد می‌شود اگر فکر می‌کنید بحران جدی است، همه‌ی نمایندگان را در ساختمان مجلس قرنطینه کرده و به امور ملت رسیدگی نمایید.
و السلام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها