أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۶۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مسمومیت با الکل تقلبی در 24 ساعت گذشته جان ۴ مرد و یک دختر 17 ساله را گرفت وهمچنین چشم پسر جوانی را نابینا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران آنلاین: مسمومیت با الکل تقلبی در 24 ساعت گذشته جان ۴ مرد و یک دختر 17 ساله را گرفت وهمچنین چشم پسر جوانی را نابینا کرد.

نخستین قربانی مصرف الکل دختری 17 ساله و افغانستانی بود که گزارش مرگ او صبح روز 10 فروردین از سوی مأموران کلانتری 112 ابوسعید به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و بررسی های اولیه مشخص کرد که دختر نوجوان اقدام به مصرف الکل متانول کرده و حالش بد شده است اما وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند با وجود تلاش کادر درمان ،اقدام ها برای نجات او بی نتیجه ماند و وی تسلیم مرگ شد.

دومین مسمومیت ساعت 11:45 همان روز و ساعاتی بعد از گزارش مرگ دختر نوجوان از سوی مأموران کلانتری 161 ابوذر به بازپرس جنایی اعلام شد. این بار مرد 39 ساله ای براثرمصرف مشروبات الکلی حالش بد شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده بود.

سومین حادثه ساعت 14: 13 به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد. طبق اطلاعاتی که کادر درمان در اختیار تیم تحقیق قرارداد پسر جوان نیز به خاطر مسمومیت الکل جان خود را از دست داده بود. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که پسر 27 ساله به همراه دو نفر از دوستانش در بزمی شبانه در یکی از باغ های ورامین بوده اما دراین دورهمی آنها اقدام به مصرف الکل کردند و بعد از آن راهی خانه هایشان شدند.
سه پسر جوان که هم محلی بودند پس از رسیدن به خانه، حالشان بد می شود و خانواده هایشان با تماس با اورژانس آنها را به بیمارستان لقمان منتقل می کنند. اما در این میان پسر 27 ساله جان خود را از دست می دهد. یکی از دوستانش بر اثر مصرف الکل چشم هایش نابینا می شود و حال سومین پسرنیزوخیم گزارش شده است و در بیمارستان به سر می برد. ساعت 9:10 صبح دوشنبه 11 فروردین، مأموران کلانتری 140 باغ فیض از مرگ مرد 36 ساله ای در بیمارستان خبر دادند. مرد جوانی که با معاینات پزشکی مشخص شد که او نیز به خاطر مسمومیت بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست داده است.

آخرین قربانی نیز پسر 16 ساله ای بود که مرگ او از سوی مأموران کلانتری 125 یوسف آباد به بازپرس واحدی اعلام شد. پسر16 ساله به همراه دوستانش به یک میهمانی در نظرآباد کرج رفته و اقدام به مصرف الکل کرده بود. بعد از پایان میهمانی حال او بد می شود و به محض رسیدن به خانه، خانواده اش او را به بیمارستان منتقل می کنند.

خانواده پسر نوجوان که از مصرف الکل او بی خبر بودند، پسرشان را برای درمان به چندین بیمارستان می برند و در نهایت یکی از بیمارستان ها با انجام آزمایشات خونی علت وخامت حال پسرشان را مسمومیت با الکل عنوان کرد اما درمان مؤثر واقع نشد و پسر جوان جان خود را از دست داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها