کد خبر: ۴۷۳۸۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۳۱ تير ۱۳۹۹
مایکل اوون ستاره سابق لیورپول می‌گوید انتظار ندارد یورگن کلوپ در فصل تابستان تحرک چندانی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد.

به گزارش "598"؛مایکل اوون ستاره سابق لیورپول می‌گوید این تیم امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات به احتمال زیاد کم‌تحرک خواهد بود و یورگن کلوپ تنها یک بازیکن بزرگ و مطرح جذب خواهد کرد.

 

 

مایکل اوون ضمن اشاره به دشواری مالی باشگاه‌ها در دوران بحران کرونا برای خریدهای بزرگ به این اشاره می‌کند که فیکس کردن بازیکنان جدید توسط کلوپ می‌تواند اعتراض بازیکنان فعلی را به دنبال داشته و اتحاد تیمی لیورپول را خدشه‌دار کند.

 

احتمال کم خریدهای متعدد توسط لیورپول: من بعید می‌دانم لیورپول بازیکنان زیادی بخرد. احتمالا یک بازیکن جدید خریداری می‌شود که به نظرم بازیکن بزرگ و مطرحی خواهد بود. همیشه می‌توان بازیکنان شانزده هفده ساله را با هدف آینده خرید ولی این خریدها به نظرم تاثیر چندانی روی تیم نخواهد داشت.

 

 

تمایل یورگن کلوپ به حفظ هماهنگی تیم: من شخصا علاقه‌‌ای به تیمهایی که بازیکنان زیادی خریداری می‌کنند ندارم. یورگن کلوپ به نظرم در حال حاضر به حفظ هماهنگی تیمش بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد. لیورپول در چه پستهایی نیاز به تقویت دارد؟ به نظر من در پست دفاع چپ

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها