کد خبر: ۴۷۳۸۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۳۱ تير ۱۳۹۹
کاسورلا دوباره روی دست ژاوی؛
سانتی کازورلا ستاره تکنیکی و فانتری تیم فوتبال ویارئال با اتمام قرادادش به تیم فوتبال السد پیوست تا سال های آخر فوتبالش را زیر نظر هم بازی سابقش ژاوی ادامه دهد.

به گزارش"598"؛ چند هفته ای بود که بحث انتقال سانتی کارسولا به تیم فوتبال السد توسط مدیران باشگاه دنبال می شد و در نهایت این اتفاق امروز رخ داد و این بازیکن فصل آینده را در این تیم قطری توپ خواهد زد.


جدایی کاسورلا که یکی از مستعدترین بازیکن های دهه اخیر فوتبال اروپا بوده، خبر خوشی برای اهالی فوتبال در اسپانیا و همینطور دوستداران فوتبال نیست ولی او حالا در ترکیب السد این فرصت را برای علاقمندانش به وجود می آورد تا در مقابل تیم های آسیایی و هوادارانشان ( البته پس از نابودی ویروس کرونا) بازی کند.


کاسورلا پس از 6 سال حضور در آرسنال به دلیل مصدومیتی که 2 سال او را از فوتبال دور کرد راهی ویارئال تیم سابقش شد ولی مسئولان این تیم با او قراردادی بیش از یکسال امضا نمی کردند تا در صورت بازگشت مصدومیت این بازیکن، ضرر زیادی متحمل نشوند.

 


مصدومیت کاسورلا به حدی بود که پزشکان به او گفته بودند که حتی شاید در ادامه زندگی حتی با راه رفتن هم مشکل داشته باشی؛ ولی او که بخشی از آشیل پایش آسیب دیده بود، با ترمیم و قراردادن آهن به جای بخشی از آن، رفته رفته به میادین بازگشت و فصل گذشته هم طی 37 بازی 14 گل زد و 10 پاس گل ارسال کرد تا نشان دهد چقدر بازیکن ارزشمندی در ترکیب زردپوشان ویارئالی بوده است.


این بازیکن حالا با جدایی گابی که در پست هافبک دفاعی بازی می کرد، یک خط جلوتر و در پست هافبک تهاجمی، خلاقیت ویژه ای به خط هجومی تیم السد زیر نظر ژاوی هم بازی سابقش در تیم ملی اسپانیا خواهد بخشید و در کنار اکرم عفیف، بونجاح، حسن الهیدوس و دیگر بازیکنان تیم فوتبال السد می تواند ترکیبی قدرتمند برای ادامه حضور در رقابت های آسیایی را شکل دهد.

 

با تایید باشگاه السد، سانتی کازورلای 35 ساله به زودی برای امضای قرارداد با این تیم راهی قطر خواهد شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها