کد خبر: ۴۷۶۷۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
خبرنگار معروف شبکه اسکای اسپورت اعلام کرده که استقلال به دنبال بازگرداندن استراماچونی است.
به گزارش پایگاه 598، پس از شکست دیشب آبی پوشان در فینال جام حذفی در مقابل تراکتورسازی و از دست رفتن قهرمانی، رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که رایزنی هایش را برای بازگرداندن استراماچونی آغاز خواهد کرد.


اما امروز جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معروف شبکه اسکای ایتالیا اعلام کرد که مدیران استقلال پس از برگزاری دیدار فینال، به دنبال مذاکره جهت بازگشت استراماچونی به ایران هستند. دی مارزیو نوشته است:


« باشگاه استقلال تماس با استراماچونی را تأیید کرد
روز گذشته استقلال در فینال جام حذفی ایران مقابل تراکتور سازی 3-2 شکست خورد. شکستی که باعث ناآرامی هواداران این تیم شد. باشگاه ایرانی با انتشار یک بیانیه رسمی تأیید کرد که در تلاش است آندره استراماچونی را به نیمکت تیم بازگرداند.
مقامات ایرانی هفته گذشته به رم رفتند تا با نماینده استراماچونی صحبت کنند و پیشنهادشان را به وی ارائه دهند. با توجه به متولد شدن فرزند سوم استراما و همچنین مشکلات مربوط به ویروس کرونا در ایران، استراماچونی از مدیران استقلال خواسته به او زمان بدهند تا تصمیمش را بگیرد.


اخیرا فدراسیون فوتبال ایران قانونی را تصویب کرده است که در حال حاضر مربیان خارجی نمی توانند در ایران فعالیتی داشته باشند. به جز افرادی که قبلاً آنجا بوده اند، مانند استراماچونی. مربی سابق اینتر به بازگشت به ایران تمایل دارد، اما منتظر تضمین های باشگاه است. تصمین هایی شامل: یک پروژه جدی، تمدید با بازیکنان اصلی و یک پیشنهاد منصفانه. طرفین به مذاکره ادامه می دهند. استراماچونی پس از شش ماه حضور در ایران، به دلیل اختلافاتی که با این باشگاه داشت، در دسامبر 2019 استقلال را ترک کرده بود.»


جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور شبکه اسکای  ایتالیا روابط صمیمانه ای با آندره آ استراماچونی دارد و زمانی که استرا در ایران حضور داشت، معمولا اخبار موثق پیرامون سرمربی سابق استقلال را منتشر کرد و اعلام چندین باره این اخبار از سوی دی مارتزیو نشان از علاقه این سرمربی برای بازگشت به ایران را دارد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها