کد خبر: ۴۷۷۵۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
حیدری؛
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه به دنبال منحرف کردن مسیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال موضوع هسته‌ای ایران هستند.
شهریار حیدری

به گزارش پایگاه 598، شهریار حیدری با اشاره به روابط ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سفر مدیرکل بین‌المللی آژانس انرژی اتمی ثابت کرد که نهایت همکاری را داشته و نشان داد اهل تعامل و همکاری است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شرح وظایف دارد و خارج از آن چهارچوب، حق ندارد به موضوعات هسته‌ای ایران ورود کند.

وی افزود: با کمال تأسف آمریکا، رژیم صهیونسیتی و لابی برخی کشورهای منطقه در تلاش هستند تا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از شرح وظایفی که در قبال ایران دارد، منحرف سازند و پرونده را به سمت شورای امنیت سوق دهند.

حیدری ادامه داد: بعد از شکست آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد، رافائل گروسی به ایران آمد و بررسی‌ها انجام شد و بازدید از دو نقطه را درخواست کرد، زیرا لابی صهیونیستی گزارش‌های غلطی داده بود.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نیز داوطلبانه آماده همکاری است و آن‌ها بهانه‌ای ندارند، ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دست بالا را دارد و امیدواریم روابط ایران و آژانس بین‌المللی مناسب و بهتر شود و آن‌ها به دنبال بهانه جدید و‌غیرمنطقی نباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها