کد خبر: ۴۷۷۸۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
نگاه‌ها به تصمیم پژمان نوری؛
بازیکن تیم فوتبال زنان ملوان در پستی اینستاگرامی جدایی خود را اعلام کرد و از وقت‌کشی مسئولان انزلی ابراز گلایه داشت.
به گزارش پایگاه 598، گویا قصه تراژیک انحلال تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی بار دیگر قرار است اتفاق افتد؛ تیمی که در لیگ برتر فوتبال زنان یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هاست و بازیکنان مهمی را در فوتبال زنان معرفی کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به یاسمن فرمانی لژیونر فعلی فوتبال زنان در تیم شارلروای بلژیک اشاره کرد. این تیم فصل گذشته با شاکله‌ای بومی در لیگ برتر شرکت کرد اما گویا مشکلات مالی و نبود اسپانسر باعث شده است تا در فصل جدید حضور آن‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

افسانه اقبال مدافع میانی 30 ساله انزلی‌چی‌ها که یکی از بازیکنان باتجربه این تیم به شمار می‌رود، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر از جدایی‌اش از تیم ملوان داد و ساعتی بعد مشخص شد که وی در فصل آینده فوتبال زنان قرار است در تیم شهرداری بم حضور پیدا کند؛ اقبال در پیام اینستاگرامی خود از وقت‌کشی و دست دست کردن مسئولان انزلی گلایه کرده بود و به نظر می‌رسد مشکلات مالی بار دیگر این تیم را قرار است از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان کنار بگذارد.

 

البته که از زمان حضور پژمان نوری در رأس هرم مدیریتی باشگاه ملوان اتفاقات مثبتی رخ داده است و بازیکنان تیم فوتبال زنان نیز امیدوارند با مساعدت نوری و همکاری دستگاه‌های مسئول، انحلال تیم فوتبال زنان ملوان رخ ندهد و آن‌ها فصل آینده نیز در لیگ برتر حضور پیدا کنند؛ اتفاقی که باید در مدت کوتاهی حل و فصل شود چرا که فرصت چندانی تا شروع رقابت‌های فصل جدید وجود ندارد و بسیاری از تیم‌ها در حال انجام فعالیت نقل و انتقالاتی خود هستند. براساس آخرین اخبار قرار است از نیمه آبان‌ماه فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران برگزار شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها