أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۷۸۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
۱۰ قلاده سگ ولگرد به یک پسربچه در سردشت واقع در استان آذربایجان غربی حمله‌ور شدند و او را از نواحی ‌سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند‎.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از رکنا: ۱۰ قلاده سگ ولگرد به یک پسربچه در سردشت واقع در استان آذربایجان غربی حمله‌ور شدند و او را از نواحی ‌سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند‎.

روژان قادری مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: عصر دیروز (۳۰ شهریور) در پی تماس شهروندان با ‌سامانه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به یک پسربچه ۸ساله در منطقه گرده سور ‌سردشت، فرد زخمی سریعا برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافت‎.

او ‌‎ ‎افزود: به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به این پسر بچه حمله‌ور شدند و وی را از نواحی ‌سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند‎.

‎قادری با بیان این که کادر درمان بیمارستان امام بلافاصله برای پیشگیری از بیماری هاری و درمان کودک اقدامات درمانی را آغاز کردند، گفت: با توجه به زخم‌های عمیق و متعدد ایجادشده در بدن کودک علاوه بر تزریق واکسن پیشگیری از ‌هاری، اقدامات درمانی و مراقبت‌های بالینی نیز آغاز شد‎.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت ‌با اشاره به‎ ‎وخیم بودن اوضاع این پسربچه اظهار کرد: وی از اتاق ‌عمل خارج شده و در بخش سی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه بوده و فعلا بیهوش است.

قادری با بیان اینکه متاسفانه بیماری هاری درمان ندارد و فرد در صورت ابتلا صددرصد دچار مرگ ‌خواهد شد و در حال حاضر تنها راه درمان آن واکسن پیشگیری از هاری است، توصیه کرد: شهروندان در صورت مواجهه و گزیدگی توسط هر نوع حیوان چهارپا اعم از اهلی و وحشی و ‌در هر ساعت از شبانه‌روز فوری به مراکز درمانی مراجعه کنند‎.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها