أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۷۸۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه امروز دوشنبه ۳۱ شهریور در هشت استان کشور بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد، گفت: طی روز جمعه سامانه جدیدی به کشور وارد می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، صادق ضیاییان گفت: امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، بخش‌هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز جمعه به‌تدریج سامانه جدیدی از شمال غرب به کشور وارد می‌شود، گفت: از امروز تا چهارشنبه در بخش‌هایی از جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به ویژه زابل، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید خواهیم داشت که در پاره‌ای از این مناطق سبب وقوع گرد و خاک می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر سرعت باد در کرمانشاه و ایلام افزایش می‌یابد، گفت: از امروز تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. دریای خزر نیز امروز مواج است.

ضیاییان در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه نیز کمی ابری، گاهی افزایش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها