أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۸۰۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۹
رئیس جمهور ونزوئلا گفت که دولت آمریکا به سازمان جاسوسی خود برای انجام اقدامات تروریستی و مخفیانه در این کشور چراغ سبز داده است.
مادورو: آمریکا به سیا اجازه انجام اقدامات تروریستی در ونزوئلا را داده است

به گزارش پایگاه 598، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه (به وقت محلی)گفت که دولت آمریکا از سازمان جاسوسی سیا برای انجام عملیات تروریستی در ونزوئلا استفاده میکند.

وی در نطقی تلویزیونی گفت: «آنها به سیا چراغ سبز نشان داده اند تا توسط عناصر خود عملیات تروریستی و مخفیانه علیه اهداف نفتی، برق، نظامی و انتخاباتی و دیگر اقدامات مخفیانه کثیف را انجام دهند.»

 رئیس جمهور ونزوئلا جمعه گذشته اعلام کرد که یک جاسوس آمریکایی در این کشور دستگیر شده که پیشتر از تفنگداران دریایی آمریکا در عراق بود.

همچنین به دنبال دستگیری این جاسوس در ونزوئلا، دادستان ارشد این کشور روز دوشنبه گفت که این فرد قصد ایجاد اخلال در شبکه برق و پالایشگاه‌‌های این کشور را داشت. 

«ویلیام ساب» دادستان ارشد ونزوئلا  گفت سه تن از همدستان این جاسوس آمریکایی روزهای گذشته از سوی نیروهای امنیتی دستگیر شدند. این مقام ارشد ونزوئلایی نام این جاسوس آمریکایی را «ماتیو هیث» اعلام کرد.

دادستان ارشد ونزوئلا  تصاویری از تجهیزات ضبط شده  از سوی این گروه از جمله نارنجک انداز، مواد منفجره  تلفن ماهواره ای و مقادیری دلار آمریکا را نشان داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها