کد خبر: ۴۷۸۵۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۲ مهر ۱۳۹۹
وزیر ورزش و جوانان ایران گفت:
وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس امشب تیم النصر عربستان را شکست بدهد و باعث شادی مردم شود.
به گزارش پایگاه 598، مسعود سلطانی فر در مراسم امروز برای رونمایی از چهره های ماندگار ورزش ایران که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت:  ورزش ایران همیشه و به خصوص در دوره تحریم از حمایت آقای نوبخت بهره مند بوده است. دستاوردهایی که در رویدادهایی مانند جام جهانی و بازی های آسیایی کسب شد هم نتیجه همین حمایت هاست.

وی ادامه داد: در جام جهانی بهترین نتیجه تیم ملی در تاریخ ثبت شد و در بازی های آسیایی جاکارتا هم بیشترین تعداد مدال به دست آمد. این ها نتیجه حمایت دولت بوده است.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه ورزش امروز ارزان ترین و در دسترس ترین ابزار برای مردم است، خاطرنشان کرد: ورزش توانسته شور و شعف را در میان مردم ایجاد کند.

سلطانی فر با اشاره به دیدار امشب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان ابراز امیدواری کرد که نماینده ایران پیروز شده و باعث شادی مردم و ملت شود.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه به خاطر قیمت ارز نمی توانیم از ارز دولتی بهره مند شویم، تاکید کرد: اطمینان داریم که در ادامه عمر دولت فعلی می توانیم از حمایت های دولت بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه ورزش ایران سال حساسی پیش رو دارد، یادآور شد: قرار بود بازی های المپیک مردادماه امسال برگزار شود اما به خاطر کرونا به تعویق افتاد. پیش از لغو بازی ها تعداد ٥٢ سهمیه سهمیه کسب کردیم. در ستاد عالی پیش بینی شده بود که تعداد سهمیه ها نسبت به ادوار قبل افزایش خواهد داشت اما لغو المپیک برای ایران همچون دیگر کشورها مشکلاتی ایجاد کرد. حالا هم نمی دانیم المپیک بالاخره برگزار می شود یا نه اما امیدواریم نتایج خوبی کسب شود.

سلطانی فر همچنین به روابط حسنه میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که به زعم همه «در تاریخ بی نظیر است» اشاره کرد و گفت: پایه و اساس موفقیت های ورزش مرهون وحدت و تلاش تمام فدراسیون ها، روسای آنها، ادارات کل و به ویژه وحدت رویه میان وزارت ورزش و کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک است.

معاون رئیس جمهور در امور ورزش همچنین با اشاره به افتتاح موزه ملی ورزش، افتتاح آن را نتیجه پیگیری های شخص رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد.

وزیر ورزش در پایان اشاره ای به مراسم امروز داشت و چهره هایی که قرار است از تندیس آنها رونمایی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها