کد خبر: ۴۸۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
منابع بحرینی از ممانعت رژیم آل‌خلیفه از برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) توسط شیعیان بحرینی در این کشور خبر دادند.

العالم، "جواد عبدالوهاب" فعال بحرینی اعلام کرد که رژیم آل‌خلیفه از برگزاری مراسم مذهبی شیعیان در این کشور به مناسبت ایام فاطمیه و سوگواری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) جلوگیری می‌‌کند.

این فعال بحرینی در این‌باره گفت: وزارت کشور رژیم آل‌خلیفه درباره برگزاری هرگونه مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در منطقه "المحرق" و دیگر مناطق این کشور هشدار داده است.

جواد عبدالوهاب در این راستا از ساکنان منطقه المحرق خواست تا در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) شرکت کنند.

این فعال سیاسی بحرینی تاکید کرد که خاندان آل‌خلیفه از زمان به دست گرفتن قدرت در بحرین از همه امکانات خود برای ممانعت مردم از برگزاری مراسم مذهبی تلاش می‌کند.

عبدالوهاب گفت که وضعیت سیاسی بحرین به ویژه پس از انتقال "عبد الهادی الخواجه"، فعال حقوق بشر برجسته بحرینی به بیمارستان به خاطر وخامت حال در اثر 52 روز اعتصاب غذا در زندان را خطرناک‌تر و خفقان‌آورتر شده است.

وی گفت که رژیم آل‌خلیفه با دولت دانمارک درباره انتقال الخواجه به آن کشور برای درمان و واداشتن وی به نوشیدن آب و وارد کردن گلوگز به بدنش به توافق رسیده است. 

عبدالوهاب به آل‌خلیفه درباره به خطر افتادن جان الخواجه هشدار داد و گفت : آل‌خلیفه در صورت به خطر افتادن جان الخواجه و شیخ "حسن المشیمع" که دچار مشکل قلبی است ، با واکنش شدید معارضان مواجه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها