کد خبر: ۴۸۰۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سروده علی اکبر عبدالعلی زاده با صدای علی نریمان. به یاد شهدای ترور نمایشگاه کتاب ایران و افغانستان در دانشگاه کابل.


به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر24، روز12 آبان ماه جاری صدای مهیب انفجار و تیراندازی های مستمر دانشجویان دانشگاه کابل را آشفته کرد. 

گروهی تروریست از درهای شمالی دانشگاه وارد دانشکده حقوق و سیاسی دانشگاه شده و دانشجویان حاضر در کلاس های درس را به رگبار گلوله بسته بودند. 

منابع خبری تعداد کشته های این حادثه تروریستی را 22 نفر و مجروحان را 40 نفر ذکر کردند.

بنابراین گزارش، از زمانی که ارتش تروریست آمریکا به بهانه های واهی مبادرت به اشغال افغانستان نموده است، این اولین بار نیست که مردم بی گناه افغانستان قربانی اقدامات تروریست هایی می شوند که دست پرورده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

متجاوزان آمریکایی که با شعار صلح و آزادی و دموکراسی و حمایت از مردم به کشورها تجاوز می کنند، حاصلی جز کشتار و غارت و جنگ و خونریزی برای آن کشورها به ارمغان نمی آورند. 

رویکرد مدعیان حقوق بشر و سربازان به اصطلاح آزادی، اسارت و کشتار بی گناهان و چپاول دارایی های مردم کشورهای تحت تجاوز است. دستاوردی که حاصل خوی خونخوارانه و درنده آمریکایی هاست.

شاید وقت آن رسیده باشد که ملت های مسلمان و ستم دیده و تحت اشغال متجاوزان به خود آمده و با اتحاد و همدلی پای استکبار را از خانه و کاشانه خود دور کنند.

نماهنگ فوق سروده ای از علی اکبر عبدالعلی زاده در غم فراق پدرانی است که جگر گوشه هایشان قربانی خشم و نفرتی شده اند که بذر آن را تروریست های آمریکایی در منطقه افشانده اند.

این نماهنگ به همت گروه هنری - رسانه ای مدیا24 تهیه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها