کد خبر: ۴۸۳۴۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
رپرتاژ/ پیدا کردن پرستار در منزل مهرشهر برای کسانی که در این منطقه زندگی می‌کنند، احتمالا کار سختی است. گرچه مهرشهر از نظر موقعیت مکانی به تهران نزدیک است و فاصله چندانی با پایتخت ندارد، اما در دریافت امکانات رفاهی سالهاست که مهجور مانده و خیلی در مرکز توجه نیست. این منطقه با وجود جمعیت قابل توجهی که دارد، امکانات رفاهی چندانی ندارد و همین عامل باعث شده است که ساکنان مهرشهر برای تامین باکیفیت نیازهای رفاهی خود با مشکل روبه رو باشند.

نیازمندی به یک پرستار، چه پرستار سالمند در منزل و چه پرستار کودک در منزل برای هر کسی در هر نقطه‌ای ممکن است، اما در مناطقی که اندکی دورتر از دسترس هستند، تامین این نیاز مشکلات زیادی دارد. ما در کنار شما هستیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات پرستار در منزل مهرشهر را به شما ارائه دهیم.

خدمت پرستار در منزل مهرشهر چگونه نیاز شما رفع می‌کند؟

هر شکلی از پرستاری در خدمت پرستار در منزل مهرشهر گنجانده شده است. پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار در منزل و ... در خدمت پرستار در منزل مهرشهر وجود دارد. تمایز استفاده از این خدمت ویژه این است که افراد خبره و آموزش دیده با حوصله و توان بالا پرستاری کیس مورد نظر شما را بر عهده می‌گیرند.

کیس مورد نظر چه کودک باشد و چه سالمند و چه بیمار، در هر صورت نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارد. بدیهی است که شکل مراقبت از یک کودک با یک سالمند یا بیمار متفاوت است. لذا لازم است پرستاران با تجربه در هر حوزه مسئولیت پرستاری را بر عهده بگیرند.

یک پرستار باید در کنار مهارت و دانش پرستاری، حوصله و شکیبایی زیادی نیز داشته باشد تا بتواند از عهده این کار برآید. تمام این ویژگی‌ها در تیم پرستار در منزل مهرشهر لحاظ شده است. اعضای این تیم از میان بهترین و زبده‌ترین پرستارها انتخاب شده‌اند و مطمئن‌ترین خدمات را به نیازمندان ارائه می‌دهند.

خدمات قابل ارائه در خدمت ویژه پرستار در منزل مهرشهر

· پرستاری از سالمندان سالم و بیمار

· پرستاری از کودکان سالم و بیمار

· پرستاری از بیماران در هر گروه سنی و با هر شکلی از ناتوانی

لازم است همین جا یادآوری کنیم که هر یک از این خدمت‌های ویژه طیف‌های وسیع و متنوعی از پرستاری را دربر می‌گیرند. اینکه بیمار یک کودک است یا یک سالمند و یا یک جوان و فرد عادی و اینکه با چه نوعی از بیماری و ناتوانی درگیر است، در انتخاب پرستار تاثیر زیادی دارد. مهمترین ویژگی یک پرستار خوب، داشتن صبر و شکیبایی زیاد است. این ویژگی آنچنان مهم و پر اهمیت است که دقیقا هم رده ویژگی مهارت و دانش پرستاری قرار می‌گیرد. در خدمت ویژه پرستار در منزل مهرشهر تمام آنچه که یک پرستار برای پرستاری نیاز دارد، لحاظ شده است و اعضای این تیم از میان بهترین‌ها و با سخت‌گیری‌های بسیار زیاد انتخاب شده اند.

پرستار کودک در منزل مهرشهر

چنانچه در مهرشهر زندگی می‌کنید و نیاز به یک پرستار کودک دارید، جایی برای نگرانی نیست؛ تیم پرستار در منزل مهرشهر در کنار شماست تا بهترین‌ها را در اختیارتان قرار دهد. برای پرستاری از کودک لازم است ابتدا مشخص کنید که کودک سالم است یا بیمار؛ زیرا شکل پرستاری از کودکان بیمار با شکل پرستاری از کودکان سالم متفاوت است. به عبارت دیگر افرادی که مسئولیت پرستاری از یک کودک بیمار را بر عهده می‌گیرند، دانش، مهارت، تخصص و تجربه جداگانه‌ای نیاز دارند. گرچه فاکتور صبر و شکیبایی در همه حال ثابت است، اما هرگز جای تخصص و دانش را نمی‌گیرد.

بنابراین هنگامی که می‌خواهید از خدمات پرستار کودک در منزل مهرشهر استفاده کنید، ابتدا باید شرایط کودک را تشریح کنید تا به این ترتیب یک پرستار کاربلد و با تجربه و با مهارت مرتبط برای شما انتخاب شود.

برای انتخاب پرستار برای کودک در کنار توجه به شرایط خاص کودک، باید به محدوده سنی او نیز توجه شود. در خدمت ویژه پرستار در منزل مهرشهر، پرستاری از کودکان در رده‌های سنی به شکل زیر انجام می‌شود:

گروه سنی زیر 6 ماه

پرستاری از این گروه سنی، حساسیت بسیار زیادی دارد، زیرا شیرخوار تنها از شیر تغذیه می‌شود. پرستار باید بداند که برای تغذیه کودک با شیر خشک یا شیر مادر چه نکاتی را لازم است رعایت کند. او باید به حالات کودک در تمام شبانه روز توجه کند. روزهایی که کودک واکسن می‌زند یا بیمار می‌شود، نیاز به توجه دوچندان و البته صدچندان دارد. یک پرستار کودک در این رده سنی در کنار مهارت و تجربه حتما باید دانش پزشکی و روانشناسی نیز داشته باشد. گریه‌های کودک را بشناسد. راه‌های خواباندن او را بداند و به طور کلی با بچه‌داری مانوس باشد.

گروه سنی شش ماه تا 1 سال

گرچه در این گروه سنی، کار کردن و ارتباط برقرار کردن با کودک ساده‌تر شده است، امام هنوز حساسیت‌ها در جای خود باقی هستند. در حقیقت پرستاری از کودک در هر رده سنی با حساسیت زیادی همراه است. این شکل حساسیت‌ها و توجهاتاست که در هر رده سنی متفاوت می‌شود. پرستار در منزل مهرشهر برای پرستاری از کودک شما در این رده سنی، مهارت‌های لازم را دارد. نحوه غذا دادن به کودک را می‌داند، با کودک حرف می‌زند و ارتباط برقرار می‌کند، بازی‌های مرتبط با سن او را انجام ‌می‌دهد، استحمام او را انجام می‌دهد و به طور کلی تمام نیازهای کودک در این رده سنی را برطرف می‌سازد.

گروه سنی 1 تا 3 سال

کودکان در این رده سنی گاهی آنقدر بد قلق و بد اخلاق می‌شوند که حتی والدین هم نمی‌توانند از عهده آنها برآیند. یک پرستار کودک برای پرستاری از کودک در این رده سنی، باید بتواند تمام این بدقلقی‌ها را تحمل کند و آنها را به رفتار‌های درست و صحیح تبدیل نماید. آموزش کودکان در این رده سنی کاملا متفاوت است و شکل نیاز آنها به بزرگترها تفاوت بسیار زیادی با کودکان کوچکتر یا بزرگتر دارد. یک پرستار کودک باید به طور کامل به این نکات توجه کند.

گروه سنی 3 تا 5 سال

آمادگی برای حضور در مدرسه و مهد کودک از این رده سنی آغاز می‌شود. یک پرستار کودک برای پرستاری از کودک 3 تا 5 ساله به کتاب‌های آموزشی زیادی نیاز دارد. ساعات آموزش دادن به کودکان در این رده سنی بیشتر از قبل است. پرستار باید طوری با کودک رفتار کند که او به درس و مدرسه و کلاس و آموزش رغبت و تمایل نشان دهد و از آن فراری نباشد.

گروه سنی 5 تا 7 سال

پرستاری از کودکان در این رده سنی از لحاظ درک نیازهای آنها بسیار ساده‌تر می‌شود، اما بسیاری از کودکان در این رده سنی نمی‌توانند و حتی نمی‌خواهند که با پرستار خود ارتباط برقرار کنند، زیرا اصرار دارند که در کنار مادر یا پدر و یا مادربزرگ و پدربزرگ باشند. بنابراین یک پرستار برای پرستاری از کودک در این رده سنی باید بتواند به خوبی توجه کودک را جلب کند، با او دوست شود و ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کند تا در مسیر پرستاری موفق باشد.

یادآوری می‌کنیم پرستاری از کودکان بیمار نیز در همین رده‌های سنی انجام می‌شود، اما با تاکید و توجه ویژه و جداگانه‌ای به بیماری و ناتوانی کودک.

پرستاری از سالمند در منزل

در خدمت پرستار در منزل مهرشهر برای پرستاری از سالمند شما نیز برنامه جداگانه‌ای اندیشیده‌ایم. پرستاری از یک سالمند نیز شامل پرستاری از سالمند سالم و پرستاری از سالمند بیمار می‌شود. پرستاری کردن از سالمندان در مقایسه با پرستاری کردن از کودکان به صبر و شکیبایی صد چندانی نیاز دارد. خصوصا اگر سالمند بیمار باشد. برای پرستاری کردن از سالمندان در کنار اینکه احترام آنها باید حفظ شود، به عزت نفس آنها نیز باید توجه شود. در غیر این صورت بهترین پرستاران هم نمی‌توانند از عهده پرستاری از سالمندان برآیند. این ویژگی‌ها در اعضای تیم پرستار سالمند در منزل مهرشهر به وفور وجود دارد.

مناطق تحت پوشش پرستار در منزل مهرشهر

در هر نقطه‌ای از مهرشهر که زندگی می‌کنید، می‌توانید از این خدمت ویژه بهره ببرید. حتی اگر ساکن احمدآباد مستوفی یا واوان یا شهرک‌های اطراف مهرشهر باشید، امکان استفاده از خدمتپرستار خانم در منزل را دارید.

تعرفه خدمات پرستار در منزل مهرشهر

هزینه پرستار در منزل مهرشهر بسته به کیس مورد نظر و بسته به ساعات پرستاری متفاوت است. واقعیت این است که برای هر ساعت پرستاری کردن از کیس شما هم نمی‌توانیم اینجا قیمتی تعیین کنیم؛ زیرا بسته به راحتی یا آسانی پرستاری کردن از کودک یا سالمند شما، قیمت‌ها کم و زیاد می‌شوند. اینکه از یک پرستار انتظار آشپزی کردن هم داشته باشید و یا اینکه بخواهید پرستار در شب بگیرید، همگی ویژگی‌هایی هستند که به شدت قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛اما در هر صورت ما منصفانه‌ترین قیمت را با بهترین کیفیت برای شما در نظر گرفته‌ایم.

پرستار در منزل مهرشهر با هوم کا

اگر پیش از این برای دریافت خدمات مراقبتی، بهداشتی، آزمایشگاهی و پزشکی در محل و منزل با دشواری روبه رو بوده‌اید، از این پس به کمک هوم کا می‌توانید بهترین خدمت‌ها در این زمینه‌ها را بدون محدودیت و به راحتی دریافت کنید. خصوصا در این دوران کرونایی هوم کا بهترین انتخاب برای رسیدن به هدف بدون ترس ابتلا به کرونا است. شما برای استفاده از خدمات هوم کا تنها به اندازه یک تماس تلفنی فاصله دارید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها