کد خبر: ۴۸۴۷۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
با تصویب خانه مطبوعات استان قم، سید جواد اشرفی به عنوان مسئول قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا استان منصوب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم،‌ قرارگاه رسانه‌ای مقابله با ویروس منحوس کرونا در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان قم و با مصوبه شورای اطلاع‌رسانی استان به همت خانه مطبوعات آغاز به کار کرد.


این قرارگاه در آستانه فرا رسیدن تعطیلات سال نو و خطر شیوع موج جدید این بیماری در استان تشکیل شده است.

فعالیت این قرارگاه پیرامون مقابله با کرونا و با محور حفظ آرامش روانی مردم و مبارزه با ترفندهای رسانه‌ای شبکه‌های معاند در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

بر این اساس و به دعوت خانه مطبوعات استان قم، مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران و عکاسان فعال در حوزه بهداشت در نخستین جلسه قرارگاه با حضور دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم شرکت کردند.

در این جلسه و با تصویب هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، سید جواد اشرفی از فعالان حرفه‌ای رسانه‌ای در قم به عنوان مسئول این قرارگاه منصوب شد.

گفتنی است: نخستین قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونا، اسفندماه سال گذشته و در نخستین هفته‌های شیوع کرونا با مسئولیت جواد اشرفی در قم تشکیل و با مجموعه اقدامات گسترده شامل اطلا‌ع‌رسانی و تولید محتوای ویژه فضای مجازی، سهم مهمی در فرهنگ‌سازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها