کد خبر: ۴۸۶۲۱۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
در واکنش به نوار صوتی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه؛
تخریب با سلاح رسانه ای که توسط ظریف پر شد و از مرکز تحقیقات ریاست جمهوری شلیک شد دیگر با عذر خواهی و بخشیدم و بخشید درست نمی شود. ظریف در متن دلجویی!! خود چنان صحبت می کند که گویی دو نفر هم وزن هم و برای موضوعی مشترک اختلاف داشتند که ایشان بخشیدند و مردم و انقلاب هم باید ببخشند نه خیر اقای ظریف آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمد زاده؛ باید به نظام لیبرال و غرب تبریک گفت که فدائیان انتحاری مثل ظریف دارد!

این تیتر بخشی از سخنان آقای دکتر قاضی راده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در باره نوار صوتی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بود. نواری که این روزها در داخل و خارج بازتاب های گسترده ای داشت و نشان داد که:

1- غرب گرایان لیبرال در پایان راه خود قرار گرفته اند و انتحار کردن برند کابینه دولت روحانی یعنی اوج ناامیدی از نتیجه انتخابات پیش رو.

2- قطع و یقین غرب گرایان برای ادامه حیات سیاسی خود به نوعی پوست اندازی تاریخی در شکل و شمایلی جدید نیاز دارند. این شکل و شمایل جدید نیز حتما نباید با نام اصلاح طلبی باشد. نامی همچون اعتدالیون بهترین پوشش برای فرافکنی از سوابق سراسر تخریب و عقب ماندگی و نگاه به خارج خواهد بود عنوانی که می تواند از سبد آرای دو جریان عمده اصولگرایان و اصلاح طلبان  نیر سهمی داشته باشد.

3- مردم خسته از بازیهای سیاسی جریانات و سیاستمداران، این آمادگی را دارند که به جریان سومی که راه گذشته را تغییر داده و در ریل جدیدی از اصول انقلاب اسلامی که همانا گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده توسط رهبری معظم انقلاب می باشد اقبال نشان دهند که قطعا می تواند هم آرای اصولگرایان و آرای اصلاح طلبان و هم آرای خاکستری را به سمت خود جذب نماید. شایان ذکر ایست که سکوت برخی افراد و جریاناتی که هم اینک در سکوتی سئوال برانگیز در خفا در حال یارگیری بوده و تلاش می کنند تا خود را نماینده همان جریان سوم صدر الاشاره قلمداد شوند در حال شکل گیری است که مشخصا ما با جریان اعتدالیون یاد شده  آنها را می شناسیم .برای رصد این جریان باید دنبال کسانی بود که  در فضای سیاسی پر هیاهوی امروز کشور تلاش می کنند تا کمتر دیده شوند تا هم بار هزینه حمایت های خود از دولت روحانی را کمتر بیاد مردم آورند و هم اینکه در چالش های سیاسی بتوانند خود را تنها گرینه هدفمند در اداره کشور نشان دهند.

4- قاضی زاده هاشمی در بخشی از سخنان خود می گوید: ظریف با سخنانش در این صوت به خودش بمب بست و به صورت انتحاری خودش را منفجر کرد تا بتواند به اسطوره بزرگی مثل حاج قاسم آسیب بزند. این سخن بجایی است حمله به شردار شهید  یعنی حمله به کلیت و قداست فداکاریهای شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان حتی سلامت و شهدای هسته ای و ترور و در یک کلام یعنی حمله به کلیت هویت و سرمایه انقلاب اسلامی. انقلابی که نتواند از هویت  و الگوهای خود حفاظت کند قطعا در سراشیب سقوط خواهد بود.
ظریف خواسته یا ناخواسته به دام کسانی افتاد که برای ماندن در قدرت حاضرند همه گونه کاری را انجام دهند. یادمان نرود که فوکویامای آمریکایی دربازشناسی هویت شیعه می گوید: شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتراز تیرهای ماست، این پرنده یک بال سبز و یک بال سرخ دارد.
بال سبز این پرنده ریشه در مهدویت و عدالت خواهی دارد وبال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا نا پذیر کرده است. آن نقطه که خیلی اهمیت دارد بعد سوم شیعه است وی می گوید: «این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است.
عملی که وزیر خارجه  انجام داد را اگر ناآگاهانه قلمداد کنیم بدون شک حمله  نه به فرد شهید سلیمانی که حمله به هردو بال تشیع بوده است.

5- تخریب با سلاح رسانه ای که توسط ظریف پر شد و از مرکز تحقیقات ریاست جمهوری شلیک شد دیگر با عذر خواهی و بخشیدم و بخشید درست نمی شود. ظریف در متن دلجویی!! خود چنان صحبت می کند که گویی دو نفر هم وزن هم و برای موضوعی مشترک اختلاف داشتند که ایشان بخشیدند و مردم و انقلاب هم باید ببخشند نه خیر اقای ظریف آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. حرکت سیاسی شما و آشنایان ناآشنا در ریاست جمهوری، شما قربانی را اهداف سیاسی خود کردند و  شاید بتوان گفت که شما در جایی ایستاده اید که در سال 57 ایستاده بودید سفید سفید.
نتیجه اینکه توشه شما در سیاستمداریتان با واژه‌هایی چون: ساواک/ آمریکا/ سازمان ملل/ سربازی/ باند نیویورکی ها/ برجام/ و... بالاخره در دل با محکوم فتنه 88 یعنی سعید لیلاز درباره اسطوره مقاومت و فداکاری ملی ایران و اسلام  و... عجین گشته  و توشه سردار شهید سلیمانی یا واژهایی چون: دفاع مقدس/ شهید و شهادت/ مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی/ کمک و فداکاری و مهربانی با مردم و در کنار مردم در حوادث طبیعی و سیاسی، ولایتمداری و...

حال  نباید به نظام لیبرال و غرب تبریک گفت که فدائیان انتحاری مثل ظریف دارد!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها