کد خبر: ۴۸۶۹۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان نامه‌ای از طرف جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی و به دو زبان فارسی و عربی منتشر کردند.
به گزارش پایگاه 598 ، هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان نامه‌ای از طرف جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی و به دو زبان فارسی و عربی منتشر کردند.

نامه جوانان ایرانی خطاب به جوانان فلسطینی

در این نامه آمده است: درود خدا برشما مردم فلسطین باد که با الگو قراردادن شهدای مقاومت حماسه آفریدید؛ قطعا قهرمانان این میدان شما هستید.

در ادامه تصریح شده است: درود خدا برشما باد که با بهره‌گیری از آیه شریفه ان «مع العسر یسرا» بعد ازسال‌ها مقاومت ودفاع از مسجدالاقصی باسنگ، الان با موشک‌های نقطه‌زنی که به لطف تهرانی مقدم‌ها و با آیه «وما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» ساخته شده‌اند، تل‌آویو و اورشلیم را باخاک یکسان می‌کنید.

در این نامه عنوان شده است: درود خدا بر مجاهدت‌های مردم نوار غزه و کرانه باختری و بر کودکان فلسطینی که با شجاعت خود پرچم مقاومت را برافراشته‌اند و تا دادن آن به دست منجی عالم بشریت از پای نمی‌شینند.

در پایان بیان شده است: آه ای خواهران و برادران عرب زبانم، شما از سرزمینی مقدس زاده شده‌اید که قبله‌گاه مسلمین جهان است ولی شیاطین و رژیم منحوس اسرائیل آن را به خاک وخون کشیده‌اند اما دوران ترساندن‌ها و بزن و دروها تمام شده است و شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب صهیونیست آغاز شده است وبا اذن و نصرت الهی پیروزی نزدیک است و به یاری خدا قهرمانان و مردان این میدان شما هستید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها