کد خبر: ۴۸۷۱۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
همایش دو روزه فعالین رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی قم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان سراج واحد قم در مرکز همایش های غدیر قم در حال برگزاریست.
به گزارش پایگاه 598، احسان باقری مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم در رابطه با این همایش به خبرنگار ما گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و دغدغه ای که فعالان رسانه و فضای مجازی برای حضور و کنشگری در انتخابات داشتند لازم دیدیم تا با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی دوره دوروزه را برگزار کنیم.

وی افزود: در این دوره موضوعات کاربردی و عملیاتی برای فعالان جبهه انقلاب تدارک دیده شده است تا بتوانیم کنشگری و فعالیت مؤثری را از فعالان رسانه در انتخابات آتی شاهد باشیم.
باقری اظهار داشت: ما در برگزاری این دوره دو روزه از اساتید مرکز سراج بهره بردیم و برآن هستیم تا با کمک فعالان رسانه قدمی در تحقق مشارکت حداکثری برداریم و امیدواریم جمعی که شکل گرفته است بتواند کنشگری بهتری را در انتخابات ۱۴۰۰ رقم بزند.

مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم افزود: این برنامه در وقت اندکی کلید خورد و به نتیجه رسید و دفتر تبلیغات اسلامی نیز زمینه کار را به سرعت فراهم کرد که جای تقدیر دارد.

وی اشاره ای هم به سرفصل های مورد بحث در همایش داشت و گفت: عملیات روانی و کنشگری، جریان شناسی انتخابات، عملیات رسانه ای، خبر و خبرسازی در فضای مجازی و تولید محتوا (فرم و قالب) سرفصل های این دوره دوروزه را تشکیل می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها