کد خبر: ۴۸۷۹۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه شهرستان بندرخمیر در دیدار با بسیج فرهنگیان تصریح کرد: حضور اقشار مردم در انتخابات پیشرو لباس اقتدار برای نظام اسلامی خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از بندرخمیر، شعیب صالحی در دیدار با بسیج فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: خانواده بزرگ فرهنگیان یکی از عظیم ترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است که با تربیت علمی  جوانان و نوجوانان این مرز و بوم نقش  تاریخ ساز خود را به گونه‌ای مطلوب انجام دهد.

وی با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، بیان کرد: وظیفه معلمی در طول کارهای انبیاست و حرکت اصیل توحید گرایی را با اخلاق در جامعه ترویج کرده است.

امام جمعه خمیر ادامه داد: مسیر روشن است زیرا شما قشر تاثیر گذار جامعه بعد از انقلاب با شناخت عرصه، ادامه دهنده راه و مسیر خون شهدا و کسانی که برای انقلاب جانفشانی‌های فراوانی کردند، هستید.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد:  تعلیم و تربیت نسل آینده نظام اسلامی حرکت شما را ارزشمند تر می‌کند و اگر این مسیر مزین به اخلاق اسلامی باشد چه بسا اثرگذاری و آن بیشتر خواهد شد.

 امام جمعه شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه قشر فرهنگیان از خواص جامعه هستند و بیان کرد:  برای این قشر شناخت عرضه یکی از ملزومات است و باید به لباس بصیرت خود را  مزین  کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمة الله علیه اظهار داشت:  مهمترین اثر گذاری امام خمینی(ره ) تربیت جامعه است که توانست جامعه متزلزل و دارای ظرفیت پذیرش ظلم  را به جامعه مطالبه گر، آرمان خواه و با بصیرت تبدیل کند.

 وی با ابراز ناخرسندی از مشکلات فرهنگی موجود در جامعه  ادامه داد : فعالیت فرهنگی از اولویت خارج شده است و این به سوء مدیریت دستگاه‌های متولی فرهنگی بر می گردد.

امام جمعه بندر خمیر در بخش دیگری از بیان خود اضافه کرد: راه انقلاب ادامه خواهد داشت و مبنای فکری در انقلاب جمله تاریخی حضرت امام است که اگر دشمنان قسم خورده ما تمام ظرفیت ها و امکانات خود را برای تضعیف ساختارهای انقلاب در یک  مسیر مشخص نشان دادن بدانید آن مسیر اشتباه است و شیطان تجویز بخیر نخواهد کرد.

وی خاطر خاطرنشان کرد مهمترین نکته مورد توجه، دعوت به مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم  است که در اولویت نظام قرار گرفته و دشمنان طبل توخالی خود را برای عدم حضور مردم به کار بستند که با حضور اقشار مختلف مردم لباس اقتدار این مملکت به جهانیان نشان داده می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها