کد خبر: ۴۸۷۹۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی درخارج و داخل کشور می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از پل‌دختر ، حجت‌الاسلام کاظم تیموری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای دل‌سردی  و  کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار گرفتند، زیرا آنها می‌دانند انتخاب فرد اصلح در کاهش مشکلات و فشارها بر مردم تاثیر دارد.

وی افزود: غافل از این که ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب و شهدا و در مسیر آنان از صحنه خارج نخواهند شد و راه شهدا را ادامه می‌دهند.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت:طی چند سال اخیر تحریم‌ها ومدیریت بسیار ضعیف برخی مسئولان مشکلاتی در حوزه اقتصاد برای مردم ایجاد کرده که به خوبی حس شده و این نشان دهنده عدم مدیریت صحیح در اقتصاد کشوراست.

وی افزود:این مشکلات به طور قطع وظیفه دولت جدید را خطیرتر و سنگین‌تر می‌کند و امید است، مسوولان آینده بتوانند در حوزه‌های مختلف به ویژه معیشت مردم  بامدیریت صحیح،  مشکلات را کاهش دهند.

تیموری به مولفه‌های انتخاب رییس جمهور اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآورشد: شایسته‌سالاری ، مدیریت به معنای واقعی ، کفایت و کارآمدی ، مومن و معتقد به موازین اسلام ، تحقق عدالت و مبارزه با فساد کارنامه انقلابی و جهادی و اعتقاد به شعار "ما می‌توانیم" از مهم ترین معیارهای انتخاب رییس جمهور آینده است.

وی افزود: همچنین اعتماد به جوانان ،مردمی بودن به دور از اشرافی‌گری و امیدوار بودن به آینده از دیگر مولفه‌های انتخاب رییس جمهور می باشد.

امام جمعه موقت پل‌دختر، سکوت نتانیاهو ازاریکه قدرت را از نتایج و ثمرات جنگ 12 روزه اخیرغزه دانست و گفت:نتانیاهوی جنایت‌کار طی 12 سال مردم مظلوم فلسطین و غزه را به شهادت رساند و اکنون به لطف خدا و پس از جنگ 12 روزه اخیر به زباله‌دان تاریخ رفت و امید است این آغازی برای سقوط رژیم صهیونیستی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها