کد خبر: ۴۸۸۹۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۸ تير ۱۴۰۰
صبح امروز؛
آیت الله ابراهیم رئیسی منتخب ملت، به منظور دیدار با مراجع عظام به قم سفر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 به نقل از کانال خبر فوری قم-مهدی بخشی؛ آیت الله ابراهیم رئیسی منتخب ملت در حاشیه دیدارهای امروز خود با مراجع تقلید در قم، با برخی از مردمی که در کنار بیوت مراجع، تجمع کرده بودند نیز دیدار و سخنان آنها را گوش داد.

هر‌چند که تیم حفاظت مانع از نزدیک شدن برخی افرادی که در جوار بیوت مراجع تجمع ‌کرده بودند می شد، اما آیت الله رئیسی وقتی پس از خروج از دیدار، آنان را دید دستور داد راه را باز کنند تا مردم نزدیک شوند.

عمده مشکلات مطرح شده مردم در این دیدارهای کوتاه، مباحث بیکار و کرانی و همچنین موارد مرتبط به پرونده شان در قوه قضاییه بود که آیت الله رئیسی از آنجا که دیگر مسیولتی در دستگاه قضا ندارند از حجت الاسلام یزدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم که در این دیدارها همراه ایشان بود می خواستند تا موضوع را پیگیری کنند.

آیت الله رئیسی همچنین از مردم می خواست برای او جهت حل مشکلات کشور دعا کنند.

موضوعات مشترکی که مراجع عظام تقلید در این دیدارها به ایشان متذکر می شدند، مسائل اقتصادی و معیشتی، موضوع تورم، گرانی و اشتغال جوانان بود که آیت الله رئیسی نیز ابراز امیدواری کرد تا با کمک و همراهی ملت برنامه هایی برای کاهش مشکلات کشور را طراحی و عملیاتی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها