کد خبر: ۴۸۹۸۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، امید عالیشاه پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و در نیمه دوم غافلگیر شدیم. بازیکنان ما نشان دادند بین‌المللی هستند و شرایط را به خوبی مدیریت کردند. در ادامه به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. در این بین تنها حسرت من این است که هواداران در ورزشگاه حضور ندارند. جای آنها خالی است، اما انرژی و نفس گرم آنها باعث می‌شود بچه‌ها مضاعف کار کنند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی درباره اینکه هواداران پرسپولیس انتظار دارند سرخپوشان در هفته پایانی جشن قهرمانی بگیرند، خاطرنشان کرد: امیدوارم هفته پایانی این اتفاق رخ دهد. هواداران در بیشتر کشورها آرام آرام وارد ورزشگاه می‌شوند و امیدوارم واکسیناسیون انجام شود. بازی‌ها بدون تماشاگر روح ندارد و کسل‌کننده است.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد اینکه این تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی را مقابل تراکتور از دست دادند، تصریح کرد: اگر همه توپ‌ها وارد دروازه شود، بازی می‌شود بسکتبال. باید موقعیت ایجاد کنید تا چند توپ وارد دروازه شود.

همچنین حمید مطهری پس از این مسابقه گفت: تمام طراحی و برنامه‌ریزی ما این بود که خودمان کار را تمام کنیم. بچه‌ها فوق‌العاده زحمت کشیدند و مقتدرانه بازی کردند تا سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها