کد خبر: ۴۹۰۶۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
تغییرات پُر تعداد، محکومیت و جدایی ستاره‌ها؛
باشگاه تراکتور تبریز فصل بیستم لیگ برتر را نیز در حالی پشت سر گذاشت که حاشیه و تغییرات، عضو جدا نشدنی این باشگاه بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری تسنیم، فصل بیستم تراکتور نیز مانند دو فصل گذشته، با تغییر مدام سرمربی و مدیرعامل پشت سر گذاشته شد. فصلی که با سرمربیگری منصوریان شروع و پس از آن با مسعود شجاعی، رسول خطیبی و فیروز کریمی پیگیری شد و سرانجام تراکتوری‌ها فصل را با 45 امتیاز و رتبه چهارمی به پایان رساندند.

تغییرات پُر تعداد، محکومیت و جدایی ستاره‌ها!

شاید مهمترین نکته برای سرخپوشان تبریزی در فصل جاری، امیدواری آنها به کسب سهمیه آسیایی در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی بود که آنهم با شکست آبی‌پوشان تهرانی در فینال جام حذفی به باد رفت تا ناکامی تراکتوری‌ها در فصل بیستم کامل شود.

تغییرات پُر تعداد، محکومیت و جدایی ستاره‌ها!

البته تیم تراکتور در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با صعود از مرحله گروهی، ماه آینده (شهریور) در مرحله یک‌ هشتم نهایی این مسابقات باید به مصاف النصر عربستان برود. تراکتور که برای فصل آینده فراز کمالوند را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده، قرار است تا چند روز آینده بازیکنان جدید خود را جذب و پس از آن تمریناتش را برای فصل آینده آغاز کند. انتخابی که باید دید سرانجام طلسم عدم ثبات در باشگاه تراکتور را خواهد شکست یا فراز هم قربانی تراکتورِ مدل زنوزی خواهد شد.

تغییرات پُر تعداد، محکومیت و جدایی ستاره‌ها!

با نگاه به تغییر چهار سرمربی و سه مدیرعامل در طول فصل گذشته، شاید رتبه چهارمی برای تراکتوری‌ها در لیگ برتر جایگاه بدی به حساب نیاید. ضمن اینکه در این بین جدایی بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در میانه فصل و همچنین محکومیت پرتعداد در پرونده‌های ببن‌المللی و داخلی را نیز نباید از یاد برد.

تغییرات پُر تعداد، محکومیت و جدایی ستاره‌ها!

مشکلات مالی، محکومیت در پرونده‌های داخلی و خارجی، تغییرات پرتعداد و جدایی ستاره‌ها شاید خلاصه‌ای از روزگار تراکتور در فصل بیستم بود، روزگاری که هواداران این تیم امیدوارند در فصل آینده چرخش به میل آنها بچرخد و روزهای درخشانی در انتظار شاگردان کمالوند باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها