کد خبر: ۴۹۳۱۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
پس از اینکه حزب موتلفه در دور اول انتخابات مجلس تهران با وجود هزینه های کلان تبلیغاتی  تنها دو چهره مشهور این حزب توانست به دور دوم راه پیدا کند که آنهم با کسب رای اندک و بعد از  گمنام ترین کاندیداها قرار گرفتند. حال این حزب شکست خورده و منزوی درصدد است تا نیروهای انقلابی در جبهه پایداری انقلاب اسلامی که اهل معامله و بده‌بستان‌های سیاسی و اقتصادی نیستند را به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند و به نوعی انتقام بصیرت بالای مردم را از جبهه پایداری انقلاب اسلامی بگیرد.

به گزارش بی باک، بر مبنای نتایج دور اول انتخابات مجلس نهم در تهران، در ميان پنج نفر اول، سه نفر از كانديداهاي مشترك جبهه پايداري انقلاب اسلامی و جبهه متحد، يك نفر اختصاصی از جبهه پايداري انقلاب اسلامی و يك نفر نیز اختصاصی از جبهه متحد حضور دارد و در میان 50 نفر بعدي كه به دور دوم راه يافته‌اند، دو نفر از كانديداهاي مشترك جبهه پايداري انقلاب اسلامی و جبهه متحد، 23 نفر از کاندیدای اختصاصی جبهه پايداري انقلاب اسلامی، 21 نفر از جبهه متحد، یک نفر از لیست منتقدين دولت، دو نفر از ليست خانه كارگر و يك نفر از ليست موسوم به حاميان ولايت حضور دارند.

این در حالی است که حمید رضا ترقی ، معاون امور بین الملل  حزب موتلفه در گفت و گو با یک رسانه، مدعی شده است که راه یافتن تنها 11 نفر از اعضای جبهه پایداری به مرحله دوم انتخابات نشان می دهد که ادعای آنان مبنی بر مقبولیت در میان بدنه مردمی تا چه اندازه قابل قبول و پذیرفتنی است!


ترقی که به نظر می آید از شکست حزب سرمایه دارش و پیروزی قاطع جبهه پایدرای انقلاب اسلامی که از حداقل های تبلیغاتی نیز محروم بوده ، بسیار عصبانی به نظر می رسد این روزها در شمارشات و محاسبات بسیار ساده که نوجوانان نیز از پس آن بر می آیند، در مانده و یا فهم و شعور ملت را نادیده است.

با اینکه حضرت علامه مصباح یزدی حمایتهای قاطعی از جبهه پایداری انقلاب اسلامی داشته و صریحا اعلام کرده است که لیدر همه ما شخص مقام معظم رهبری است اما آقای ترقی با این حال مدعی شده که جبهه پایداری هنوز لیدر قطعی ندارد و ادعای اعضای این جبهه مبنی بر داشتن پایگاه قوی مردمی قابل قبول نیست چرا که اکثریت اعضای این جبهه در مرحله اول انتخابات از سوی مردم رد شده اند(!!!)

ترقی همچنین در سخنی بسیار عجیب و مشکوک گفته که  اعضای جبهه پایداری باید به طور مستند  ادعای خود را ثابت کند!

حال جای سئوال دارد؛ با توجه به اعلام رسمی نتایج انتخابات از سوی نهادهای قانونی کشور و انتشار گسترده آن در رسانه ها که قابل استعلام نیز بوده و حتی با یک جستجوی ساده قابل دسترسی است، آقای ترقی چگونه توقع دارد که جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای اثبات کردن این پیروزی بزرگ به راههای دیگر متوسل شود؟! آیا اقای ترقی به آمار ارائه شده از سوی مراکز قانونی کشور اشکال وارد می کند؟! امیدواریم که مقصود وی اثبات از طریق اردوکشی خیابانی نباشد و یا اینکه  نظرشان بر تقلب در انتخابات نبوده است.

البته عکس سند محسوب نمی شود ولی شاید برای آقای ترقی موید بسیاری از مسائل باشد









البته جای بسی تعجب و تاسف است که اعضای موتلفه که لیدرهایشان در بازار و معاملات کلان اقتصادی ید طولایی دارند چگونه در محاسبات ساده اینچنینی درمانده می شوند و پیروزی 29 نفر از 30 نفر کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دور اول انتخابات تهران  را با 11 نفر اشتباه می کنند؟!

گفتنی است حزب موتلفه که این روزها به حزب سرمایه دارها مشهور است، در شماره اخیر هفته نامه خود، توهینهای صریحی به جبهه پایداری انقلاب اسلامی کردند که نشان از اوج خشم و عصبانیت این حزب منزوی، از سیلی مردم در انتخابات دور اول مجلس نهم دارد.

نشریه حزب موتلفه در اقدامی عجیب و بداخلاقی آشکار و با تحریف تاریخ معاصر و در یک لجن پراکنی مرموزانه، جبهه پایداری انقلاب اسلامی را با جریان انحرافی پیوند زد در حالیکه حضرت علامه مصباح یزدی و شاگردانش اولین کسانی بودند که مواضع شفاف و صریحی را علیه جریان انحرافی و لیدر آن اتخاذ کردند و حتی در این زمینه یادداشت های متعدد و کتاب نوشتند تا حدی که برخی رسانه ها و جریانات مخالف دولت که صرفا هدفشان تخریب دولت بود و جریان انحرافی را بهانه ای برای مبارزه با دولت یافته بودند، برای منطقی و دلسوز نشان دادن خود، از سخنان حضرت علامه مصباح استفاده می کردند  و  اظهارات عالمانه و حکیمانه و بدور از غرض ورزی های سیاسی ایشان را بصورت گسترده منتشر و تکرار می کردند.



البته این تخریب ها علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی تنها از سوی حزب موتلفه در داخل کشور صورت نمی پذیرد بلکه همه رسانه های اپوزیسیون و ضدانقلاب و جریانات وابسته به باندهای قدرت و ثروت بالاتفاق از بدو تاسیس جبهه پایداری انقلاب اسلامی بدترین توهین ها و تخریب ها را علیه این جبهه بزرگ مردمی و انقلابی صورت داده اند که صهیونیست ها و حامیان رسانه ای شان در این معرکه فعالیت زیادی داشته اند.


تخریب جبهه پایداری توسط خبرگزاری دویچه وله آلمان






اعتراف عسکراولادی به شکست حزب موتلفه در انتخابات

البته این اظهارات آقای ترقی کاملا متناقض با اعترافات چندی پیش عسکراولادی دبیرکل سابق حزب موتلفه است که این خود نشان از میزان صداقت و سواد محاسبه آقای ترقی دارد و دلیلی بر این موضوع است که نقطه مشترک همه مخالفان جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تحریف، دروغ پراکنی، بداخلاقی و تناقض گویی می باشد.

چندی پیش و پس از اعلام نتایج قطعی انتخابات دور اول مجلس، حبیب الله عسگر اولادی عضو ارشد حزب موتلفه در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه متحد متاسفانه در تهران مانند استانها و شهرستانها نبود و به همین علت تعداد کمی در دور اول به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.


 
عضو شورای داوری جبهه متحد با تصریح به شکست در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، هزینه های کلان انتخاباتی جبهه متحد در دور اول انتخابات را ناکافی دانست و خواستار تبلیغات بیشتر در دور دوم شد و در اینباره تاکید کرد: باید ضعف های خود را برای دور دوم انتخابات بر طرف کنیم و متاسفانه تا به امروز اینقدر ضعیف عمل نکرده بودیم، جبهه متحد اصولگرایان در تهران در موضوع تبلیغات بسیار ضعیف عمل کرد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه اظهار داشت: باید از نامزدهای انتخاباتی خود دفاع کنیم و نامزدها نیز باید دغدغه های مردم را بگویند.

گفتنی است، حبیب الله عسکر اولادی دبیر کل پیشین حزب موتلفه اسلامی و معروفترین شخصیت این حزب در حال حاضر است. دبیرکل فعلی این حزب محمدنبی حبیبی و قائم مقام او اسدالله بادامچیان می باشد که حبیبی و بادامچایان در انتخابات دور اول مجلس نهم در تهران علی رغم همه تبلیغات حتی نتوانستند در بین سی نفر قرار گیرند.



عسکراولادی و بادامچیان از اعضای ارشد موتلفه بارها صریحا از هاشمی رفسنجانی تعریف و تمجیدهای اغرق آمیزی نموده اند که سخنان عجیب بادامچیان درباره هاشمی رفسنجانی در نشست جبهه متحد قم تاسف نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام و انقلاب را در پی داشت.

یکی از دلایل اصلی شکست جبهه متحد در تهران باوجود هزینه کردن های کلان را نیز می توان وحدت با احزابی چون موتلفه دانست.

علت نارضایتی مردم از حزب موتلفه از دیدگاه حامی جبهه متحد

به گزارش بی باک، عباس سليمي‌نمين که خود از حامیان جبهه متحد محسوب می شود چندی پیش سخنان جالبی را درباره حزب موتلفه گفت و روزنامه شرق آنرا منتشر کرد که این خود بهترین دلیل بر عدم مقبولیت و نداشتن جایگاه اجتماعی در بین مردم و همه گروههای سیاسی است و حتی گزارشات خبرنگار « بی باک» حاکی است که در داخل جبهه متحد بخاطر حضور موتلفه اختلافات زیادی صورت گرفته است و عموما این حزب و افرادی چون باهنر را عامل انزوای خود در بین افکار عمومی می بینند.

 عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر اخیرا و پس از انتخابات دور اول مجلس نهم اظهار داشت: بعضي چهره‌ها در جبهه متحد نمي‌توانستند مورد پذيرش جامعه واقع شوند. يعني جامعه نسبت به آنها ايراد داشت. افرادي مانند آقاي بادامچيان و آقاي باهنر را مردم خيلي نمي‌پذيرفتند. به طور كلي جامعه از حزب موتلفه خيلي رضايت ندارد و اين موضوع به جبهه متحد ضربه‌اي را وارد كرد.



وی همچنین افزود: دليل عدم رضايت مردم از موتلفه هم براي من و هم براي جامعه واضح است. بايد گفت موتلفه بيشتر اهل بهره‌برداري بود و من نمي‌خواهم اين موضوع را به كليت موتلفه تسري بدهم، اما موتلفه در طي اين سال‌ها بيشتر جايگاهي بوده كه عده‌اي توانستند از آنها بهره‌برداري‌هاي مختلف بكنند و اين لطمه‌اي به اعتبار موتلفه كه شخصيت‌هاي برجسته‌اي در آن بودند، وارد كرده است.

این حامی جبهه متحد تصریح کرد: در سال‌هاي اخير وضعيت موتلفه به گونه‌اي بوده كه يك پناهگاهي براي افرادي كه دنبال بده‌بستان‌ها يا دادوستدها بودند، شده است. اين موضوع متاسفانه به اعتبار گروه لطمه زده و در انتخابات اين دوره هم مردم خيلي راضي نبودند كه در جبهه متحد اين افراد قرار بگيرند. در مورد آقاي باهنر هم مردم ايراداتي داشتند.

البته این خود جای سئوال از آقای سلیمی نمین دارد که چگونه با وجود علم به این واقعیت، همچنان از لیستی حمایت می کند که ماهیت آن برای وی کاملا روشن است؟!


موتلفه از چه می هراسد؟

اگرچه حتی حامیان جبهه متحد خود معترفند که موتلفه دیگر در جامعه جایگاهی ندارد اما کمتر کسی تا کنون به دلایل اصلی این موضوع اشاره کرده اند و باید گفت این عدم مقبولیت تنها اختصاص به موتلفه ندارد بلکه همه کسانیکه در ایام فتنه و شرایط خاص دیگر ، درست عمل نکرده  و از مردودین محسوب می شوند، هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند اگرچه در این میان سیلی ملت به احزابی چون موتلفه محکمتر بوده است.



 هم نشینی و حمایت صریح از هاشمی رفسنجانی و سایر شخصیتهای معلوم الحال، نقش پررنگ در برخی مسائل کلان اقتصادی، سکوت در ایام فتنه توسط برخی از اعضای ارشد این حزب و ... تنها گوشه ای از دلایل رویگردانی مردم از حزب موتلفه می باشد.

به نظر می رسد عمده نگرانی حزب موتلفه از پیروزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات دور دوم مجلس و تسلط نیروهای حقیقی انقلاب در تصمیم گیریهای مجلس، بسته شدن دست برخی احزاب و جریانات سیاسی در مسائل کلان اقتصادی کشور می باشد.

موتلفه که به حزب بازار مشهور است و برخی از نزدیکان آنها بین چند سرمایه دار اول کشور می باشند، بخاطر خلاهای قانونی موجود، نقش و قدرت بالایی در رقم زدن شرایط اقتصادی کشور دارد که این امر در شرایط خاص بسیار برای کشور خطرناک خواهد بود.

 با ورود نمایندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مجلس شورای اسلامی و غالب شدن جو نمایندگان انقلابی در مجلس، تصویب قوانینی که برای فعالیت های اقتصادی احزاب و سیاسیون موانع جدی ایجاد کنند، کاملا قطعی و بدیهی می باشد از همین رو برخی سیاسیون و جریانات سیاسی داخل و خارج از کشور، گرفتار وحشت و اضطراب فوق تصوری شده اند و برای عدم راهیابی نمایندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مجلس نهم از هیچ کاری حتی توهین به شعور ملت و تحریف آمار واضح دست بر نمی دارند.


راز پیروزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی از دیدگاه علامه مصباح یزدی

به گزارش بی باک، رهبر معظم انقلاب تعابير بي‌نظيري مانند "پر كننده خلأ علامه طباطبايي و شهيد مطهري"، "جمع صفاتي مانند علم، بصيرت به معناي حقيقي كلمه و صفا" را در مورد آيت‌الله مصباح به‌كار برده‌اند و از همين جهت، اعضاي جبهه پايداري نيز كه از ابتدا فعاليت خود را تحت هدايت و نظارت اين فقيه و فيلسوف برجسته آغاز كرده‌اند، در انتخابات نيز با توجه به توصيه‌هاي ايشان حركت كردند، به‌طوري كه علاوه بر دو ديدار رسمي شوراي مركزي جبهه پايداري در دو ماه گذشته، حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر مرتضي آقاتهراني به‌طور هفتگي گزارش‌هايي را به ايشان ارائه مي‌كرد.


علامه مصباح كه در روز رأي‌گيري به تهران آمد و رأي خود را به ليست جبهه پايداري به صندوق انداخت، چندی پیش در ديدار با كانديداهاي جبهه پايداري دو موضوع مهم را مورد بحث قرار داد. اول؛ تأكيد بر پيچيده شدن امتحان‌هاي الهي با پيش‌رفتن زمان و دوم؛ علت اقبال و اعتماد مردم به جبهه پايداري به‌رغم تبليغات و فرصت كم.

وي در سخنان خود، پيروزي ملت ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي را نصرت الهي برشمرد و يادآور شد: هر نعمتي بايد با شكرگذاري همراه شود و اگر قدردان اين نصرت الهي باشيم، خداوند بر نعمت هايش مي‌افزايد.

علامه مصباح، عوامل اين نعمت و پيروزي بزرگ را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در درجه اول تدبير حكيمانه و دلسوزانه مقام معظم رهبري و صداقت و اخلاص زايد الوصف ايشان، مهم‌ترين عامل تحقق اين نصرت الهي و پيروزي ملت ايران بود.

وي افزود: در كنار اين تدبير و مديريت، هم‌دلي و هم‌ياري مردم در تبعيت از رهنمودهاي ولايت‌فقيه و عشق و علاقه به انقلاب و نظام اسلامي، نقش مهمي را در ايجاد اين حماسه تاريخي ايفا كرد.


به گزارش بی باک، رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني، همچنين با يادآوري هدف از تشكيل جبهه پايداري خاطرنشان كرد: نتيجه‌اي كه مردم رقم زدند و استقبال و اعتماد مردمي كه جبهه پايداري با آن مواجه شد، بسيار چشم‌گير بود و با وجود فرصت كمي كه براي معرفي اين جبهه وجود داشت و به‌رغم امكانات ناچيز و تلاش‌هاي وسيع دشمنان و مخالفان جبهه، مردم با اصول و اهداف اين جبهه آشنا شده‌اند و با اين اصول موافق هستند.

آيت‌الله مصباح با بيان اينكه نعمت ويژه الهي شامل حال كساني مي‌شود كه استحقاق دريافت آن را داشته باشند، اضافه كرد: صداقت، اخلاص، منطق قوي و معيار قراردادن آرمان‌هاي اصلي انقلاب، در كنار برخورد متين و منطقي در مقابل تخريب‌هاي گروه‌هاي مختلف، دست به دست هم داد تا مردم در سپردن وظيفه دفاع از حقوق ملت، به جبهه پايداري اعتماد كنند.

عضو خبرگان رهبري با يادآوري بعثت پيامبر اكرم صلي‌الله‌عليه‌وآله، يادآور شد: بعثت پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله نقطه عطفي در تاريخ بشريت و تحولي عظيم در مسير زندگي انسان‌ها بود، به اين معنا كه نقطه شروع حركتي بود که در دوران زندگي ائمه صلوات‌الله‌عليهم‌اجمعين تكامل يافت و در نهايت به دست امام زمان(عج) به اوج خود خواهد ‌رسيد.

وي با بيان اينكه به موازات پيشرفت فکر و فهم بشر در هر دوره زماني، دشمني‌ها و فتنه‌ها شکل و وضع پيشرفته‌تري به خود مي‌گيرد، تأكيد كرد:‌ در ابتداي اين راه، پيامبرصلي‌الله‌عليه‌وآله با انسان‌هاي بت پرست، جاهل و بي‌منطق مواجه بود كه برخورد زشت، نامناسب و غير معقول داشتند و بيش از هفتاد غزوه را به ايشان تحميل كردند.

عضو مؤسس جامعه مدرسين حوزه علميه قم ادامه داد: حلقه دوم مبارزات بعد از رحلت پيامبر صلي الله عليه و آله ‌شروع شد که به خانه نشين كردن حضرت علي عليه‌السلام انجاميد؛ و بعد از 25 سال، وقتي مردم به سوي ايشان هجوم آوردند و ايشان را پيشواي خود دانستند، مرحله جديدي از آزمايش‌هاي الهي آغاز شد، به صورتي كه وقتي حضرت خواستند ضايعات گذشته را جبران كنند، جنگ جمل به راه افتاد که اين جنگ، ديگر با كفار نبود، بلكه با كساني بود كه خود را اصحاب خاص پيامبر و نور چشمي‌هاي مسلمانان مي‌دانستند.

علامه مصباح اظهار داشت: حلقه سوم و سنگين‌تر اين مبارزه در زمان سيد الشهدا عليه‌السلام رخ داد، به‌گونه‌اي که كساني كه در جنگ جمل و صفين در كنار حضرت علي عليه‌السلام شمشير مي‌زدند، در مقابل امام حسين عليه‌السلام قرار گرفتند و از قاتلان حضرت شدند.

ايشان تصريح كرد: تاريخ نشان داده است كه هر روز امتحانات الهي به موازات سطح فرهنگ و اطلاع مردم، سخت‌تر و پيچيده‌تر مي‌شود و قرار گرفتن در مسير حق را مشكل‌تر مي‌سازد.

در آخر الزمان به وسيله آيات قرآن با امام زمان (عج) به بحث و مناظره مي‌پردازند

وي ادامه داد: در روايت معتبري نقل شده كه هنگام ظهور امام زمان(عج)، آن حضرت با كساني مواجه مي‌شوند كه به وسيله آيات قرآن با ايشان به بحث و مناظره مي‌پردازند و ادعا مي‌كنند معناي آيات الهي را بهتر از حضرت مي‌فهمند، که اين آخرين حلقه از انواع مبارزه ميان حق و باطل است،‌ يعني از زمان غيبت كبري تا ظهور حضرت، جامعه مستعد چنين رويارويي مي‌شود. ما بايد اين حقيقت را درك كنيم و آماده مواجه شدن با اين جهش جامعه باشيم.

رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) تأكيد كرد: سخت‌ترين وظيفه در مواجهه با اين فتنه‌هاي متعدد و پيچيده بر عهده رهبري قرار داده شده كه ما بايد براي موفقيت و تأييدات مقام معظم رهبري، هميشه دست به دعا باشيم.

ايشان در مقايسه تاريخ صدر اسلام با تاريخ انقلاب اسلامي، خاطرنشان كرد: در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي و رهبري حضرت امام (ره)، امتحان در مقابل ليبرال‌ها بود، بعد امتحانات شكل ديگري گرفت و کساني، مفاهيم ليبرالي را در پوشش و لعاب انقلابي‌گري مطرح كردند و به مخالفت با ارزش‌هاي اصيل انقلاب پرداختند و بعد از آن هم شكل‌ها تغيير يافت تا جايي كه در ظاهر براي عزت و اعتلاي اسلام شعار داده مي‌شد، و در باطن، اصل و ريشه اسلام هدف گرفته شده بود.

علامه مصباح با تذکر اين نکته که اين تفكر بالقوه خطر بزرگي است که اگر رواج پيدا كند خطرش بسيار بيشتر از خطرات ديگر خواهد بود، به بيان وظايف انسان‌ها در چنين شرايطي پرداخت و افزود: هر فرد جامعه در امتحانات اجتماعي وظيفه‌اي برعهده دارد، و بايد با استفاده از تجارب انتخابات گذشته، نقاط ضعف را كنار بگذاريم و نقاط قوت را تقويت كنيم.

ايشان با يادآوري سختي امتحانات الهي يادآور شد:‌ خداوند در قرآن كريم صراحتا بيان مي‌كند كه گاهي اوقات امتحان الهي آن‌قدر سخت مي‌شود و اوضاع چنان فشرده مي‌شود كه بسياري از خواص نا اميد و مأيوس مي‌شوند و هنگام مأيوس شدن از خلق است که نصرت الهي فرا مي‌رسد.

وي تأكيد كرد:‌ بکوشيم در هر كار به خدا توكل كنيم، و ضمن تلاش و كوشش براي انجام وظيفه خود، تنها به خدا اعتماد كنيم.

آيت‌الله مصباح با يادآوري روايتي، اظهار داشت: مؤمن واقعي كسي است كه اعتمادش به خدا بيشتر از پولي است كه در جيبش هست، و اگر انسان‌ها به جايي برسند كه اعتمادشان فقط به خدا باشد، بايد بدانند که فرج نزديك است.


نتایج دور اول انتخابات مجلس نهم در تهران نشانگر میزان علم و صداقت آقای ترقی

بر مبنای نتایج، در ميان پنج نفر اول، سه نفر از كانديداهاي مشترك جبهه پايداري و جبهه متحد، يك نفر از جبهه پايداري و يك نفر از جبهه متحد حضور دارد.

به گزارش بی باک، این در حالی است که در میان 50 نفر بعدي كه به دور دوم راه يافته‌اند، دو نفر از كانديداهاي مشترك جبهه پايداري و جبهه متحد، 23 نفر از جبهه پايداري، 21 نفر از جبهه متحد، یک نفر از لیست منتقدين دولت، دو نفر از ليست خانه كارگر و يك نفر از ليست حاميان ولايت حضور دارند.

 
اسامی 55 نفر اول حوزه انتخابیه تهران تا این لحظه به شرح ذیل است:
 

 

1- حدادعادل غلامعلی     1119474

(پايداري- متحد)


2- مرندی سیدعلی رضا   709391

(پايداري- متحد)

3- ابوترابی فرد سید محمد حسن     693384

 

 (متحد)

 

4- آقاتهرانی مرتضی     690848

 

(پايداري)

 

5- میرکاظمی سید مسعود     585228

 

(پايداري- متحد)

 

همچنین افراد ذیل به ترتیب آرا، جهت رقابت برای کسب 25 کرسی باقیمانده به دور دوم راه یافتند:

1- نوباوه وطن بیژن  481991

 

(پايداري)

 

2- توکلی احمد  481012

 

(متحد)

 

3- کوثری اسمعیل  477405

 

(پايداري- متحد)

 

4- مطهری علی  446158

 

 (منتقدين دولت)

 

5- حسینیان روح‌اله  432615

 

(پايداري)

 

6- زارعی علی اصغر  413708

 

(پايداري)

 

7- زاكاني علي‌رضا  399199

 

(متحد)

 

8- مظفر حسين  399014

 

 (متحد)

 

9- طبیب‌زاده نوری زهره  395656

 

 (پايداري- متحد)

 

10- سلیمانی محمد  389256

(پايداري)

11- مصباحی مقدم غلامرضا  389019

 

(متحد)

 

12- هاشمی سیدمهدی  377366

 

(پايداري)

 

13- نبویان سیدمحمود  377037

 

(پايداري)

 

14- کوچک‌زاده مهدی  367740

 

(پايداري)

 

15- بذرپاش مهرداد  351525

(متحد)

16- رسایی حمید  351331 

(پايداري) 

17- نادران الیاس  348383

(متحد)

18- افتخاری لاله  338196

(متحد)

19- رحمان‌دوست مجتبی  338088

 (متحد)

20- باهنر محمد رضا  332591

(متحد)

21- فدایی آشیانی حسین  330940

(متحد)

22- سروری پرویز  324679

 (متحد)

23- آلیا فاطمه  318498

(پايداري)

24- رهبر فاطمه  316808

(متحد)

25- نجابت حسین  306194

(متحد)

26- الهیان زهره  288185

(متحد)

27- روانبخش قاسم  286152

(پايداري)

28- کازروني محسن  272255

(متحد)

29- لاجوردی زهره سادات  269360

(پايداري)

30- سقای بی‌ریا محمدناصر  266555

(پايداري)

31- امین‌زاده الهام  264713

(متحد)

32- طلا حسین  258342

(پايداري)

33- بادامچیان اسداله  256220

(متحد)

34- محجوب علیرضا  255359

(خانه كارگر)

35- غفوری‌فرد حسن  235654

(حاميان ولايت)

36- حمیدزاده حسن  233532

(پايداري)

37- جلودارزاده سهیلا  226892

(خانه كارگر)

38- رودکی محمد نبی  220472

(متحد)

39- حبیبی محمد نبی  215865

(متحد)

40- نامجو بتول  213973

(پايداري)

41- استادآقا محمد حسین  208521

(پايداري)

42- جوانمردی فرهاد  200272

(پايداري)

43- خلیلیان اشکذری محمد جمال  180542

(پايداري)

44- خانی علی اصغر  179147

(متحد)

45- کفایتی محمد اسماعیل  176074

(پايداري)

46- صفارزاده علیرضا  171679

 (پايداري)

47- محمدی جواد  170288

(پايداري)

48- خطیبی شریفیه علی  159166

(پايداري)

49- انصاریان ابراهیم  158238

(متحد)

50- محمود دهقاني

(پايداري)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱
۵
۱
زنده باد علامه مصباح که سرباز واقعی ولایت است
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱
به نظر من وفادارترین شخص به حضرت امام(رضوان الله علیه) و رهبر (دام ظله)،همین علامه مصباح عزیز است.دیگران هم هستند.ولی صراحت ایشان در دفاع از حریم ولایت و رهبری را ندارند.هم خودشان و هم شاگردانشان .واقعا به و جود چنین شخصی در نظام اسلامی به خودم میبالم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱
عزیز من.این چرندیاتی که حزب مؤتفاله گفته که ارزش نداره که با آب و تاب منتشر کردی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
عزیز من.این چرندیاتی که حزب مؤتفاله گفته که ارزش نداره که با آب و تاب منتشر کردی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
بنام خدا
باید در خصوص این حضرات بی بصیرت که نافشان را با هاشمی و نوچگان بریده اند بیشتر روشنگری شود.
ما خدا را بسیار شاکریم که مردم عزیز ما از اهل بصیرتند و صرف عناوین آقایون و انتساب هزار حلقه شان بهم ،رای خود را هدر نمیدهند و به خادمان گمنام و البته عزیز و پاکدست اقبال نشان دادند.
انشاءالله سونامی سیاسی در دور دوم شگفتی خواهد آفرید.کافیست در روشنگری ارتباط هزار حلقه آقایون با باند هاشمی بیان شود و بعد خواهی دید چه پاسخ محکمی از ملت طرد کننده هاشمی ، دریافت خواهند کرد.
انتخابات مجلس نهم
" سونامی سیاسی ،آغازی بر پایان حلقه های ثروت و قدرت".
عنوان پر محتوی است برای تیتر خبری بعد انتخابات.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها