کد خبر: ۴۹۵۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
اورژانس تهران از نجات یک شهروند آمریکایی که مسافر هواپیمای امارات متحده عربی به ایالات متحده آمریکا بود، خبر داد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: یک فروند هواپیمای اماراتی به مقصد ایالات متحده آمریکا در ساعت 13:18 دقیقه دیروز به علت نامساعد بودن حال یک شهروند امریکایی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

وی با اشاره به اینکه خدمه پرواز این هواپیما با هماهنگی با فرودگاه این هواپیما را در فرودگاه امام خمینی (ره) برای اقدامات حیاتی جهت این بیمار آمریکایی به زمین نشاندند، بیان کرد: در این راستا نیروهای فوریت‌های اورژانس با عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) توانستند این بیمار آمریکایی را تحت پوشش خدمات اورژانس قرار بدهند.

عباسی خاطرنشان کرد: این بیمار 52 ساله آمریکایی دیروز با یک نماینده هواپیمایی امارات به یکی از بیمارستان‌های تهران برای بستری و مراقبت‌های بیشتر اعزام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سمیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
نوعدوستی ایرانیان در دنیا زبانزد است.
پاسخ
قلندر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
بنا به خبر رسیده از منابع بسیار آگاه ، همزمان با بکارگیری تمام توان وامکانات برای نجات جان یک آمریکایی گردن سرخ چندین نفر در گوشه وکنار ایران اسلامی بدلیل نداشتن پول ( چرک کف دست ) با انواع مرضها بسر کردند وعاقبت هم در خاموشی بدون اینکه خم به ابروی دولتمردان ( صاحبان زر و زور و قدرت ) بیاید مردند ! بهمین سادگی .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها