کد خبر: ۴۹۵۶۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سرمربی رئال مادرید با ابراز تعجب از وضعیت بد بارسلونا برای سرمربی جدید آبی اناری ها روزهای خوبی را آرزو کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، روزهای کابوس وار بارسلونا ادامه دارد. آبی اناری ها در هفته سیزدهم لالیگا در حالی که با ۳ گل از حریف خود پیش بودند در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شدند. وضعیت اسف‌بار آبی اناری ها باعث تعجب آنچلوتی شده است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت: نمی توان از مشکلات بارسلونا خوشحال بود. امیدوارم که ژاوی روزهای خوبی را با تیم تجربه کند. عقب ماندن بارسلونا از قافله مدعیان تعجب برانگیز است. با این حال این تیم همچنان فرصت بازگشت دارد. تا پایان لیگ، بازی های زیادی باقی مانده است. برای قهرمانی نیاز به ۱۰۰ امتیاز نیست و بر این باورم که هر احتمالی وجود دارد.

او ادامه داد: برای من سخت است که درباره بارسلونا صحبت کنم. من به باشگاه و ژاوی احترام می گذارم. تنها می توانم بگویم که آنها فرصت خروج از این شرایط سخت را دارند.

آنچلوتی درباره پیروزی سخت تیمش برابر رایووایکانو گفت: غلوآمیز است اگر بگویم که امکان تساوی وجود داشت. تیم ما می توانست حتی ۵-۶ گل هم به ثمر برساند و با شایستگی پیروز بازی شدیم. باید همه بازی را نگاه کرد. ما در ۸۰ دقیقه بسیار خوب بودیم. می توانستیم خیلی زود خیال خود را راحت کنیم. در زدن گل سوم ناکام بودیم و این باعث شد که در دقایق پایانی کمی استرس داشته باشیم. من از عملکرد تیم راضی هستم.

رئال مادرید با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد ۲۷ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها