کد خبر: ۴۹۸۶۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۸ دی ۱۴۰۰
بازی جدید رسانه‌های اصلاح طلب؛
دیدار روحانی با رهبری در شرایط کنونی حاکی از این است که اصلاح طلبان و حامیان روحانی به پایان راه سیاسی خود رسیده اند، زیرا نه سرمایه انسانی جوان و پا درکاب و مقبول در مدیریت‌های کلان کشور دارند و نه آنچنان مقبولیت واجتماعی و مشروعیت قانونی که که بتوانند مستقلا و بدون رحم اجاره دیگران وارد گود سیاست شوند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رسانه‌های اصلاح طلب بعنوان مهمترین بازوی انحراف در افکار عمومی مردم با گذشت چند ماه از روی کار امدن رولت سید ابراهیم رئیسی ظاهرا زمینه را برای اغاز تطهیر دولت اعتدال و حسن روحانی از تمام سوء تدبیر‌ها و بی تدبیری‌ها وکار‌های ناکرده مناسب دیده مناسب دیده و استارت شروع این کار را فصل الخطاب تمام امور کشور یعنی مقام معظم رهبری دیده اند.

روز گذشته خبری در رسانه‌ها درباره دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری در رسانه‌ها منتشر شد. این خبر به نقل از محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا منتشر شده است. گفته می‌شود که محتوای نشست حسن روحانی با رهبری در مورد تشریح دستاورد‌های دولت بوده‌است.

* گویا روحانی گلایه‌هایی از مخدوش ساختن دستاورد‌ها و اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم مطرح کرده و رهبری هم به ایشان پاسخ داده‌اند.

* همچنین گفته می‌شود که آقای روحانی در مورد ادعای خالی بودن خزانه و نقدینگی که از سوی برخی چهره‌های دولت مستقر بیان شد در این نشست مطرح و در مورد آن توضیح داده شده‌است.

در مورد واردات واکسن هم صحبت شده و آقای روحانی گفته که تمام این ۱۱۰ میلیون دز واکسن از قبل خریداری شده و پول آن هم پرداخت شده بود.

در این رابطه به چند نکته ذیلا اشاره می‌کنیم:
۱- اصولا جدای از توفیقی که این دیدار‌ها برای دیدار کننده با رهبر معظم انقلاب دارد لاکن همه میدانیم که ایشان هیچوقت اجازه بهره برداری‌های سیاسی از دیدارهایشان را نداده اند در نتیجه به نفسه این دیدار هیچگونه مزینی جز توفیق دیدار برای روحانی ندارد.

۲- جریان حامی روحانی و اعتدالیون نشان داده اند یکی از اهرم‌های مهم در انحراف افکار عمومی و پیشبرد اهدافشان در اختیار داشتن زنجیره‌ای از رسانه‌های مطرح و غیر مطرح در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب می‌باشد به این معنا که برای پوشاندن نقاط ضعف و بعضا خیانت بار برخی جریانات اصلاحات که در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ بسیار فعال ظاهر شدند و اینکار را خیلی هم خوب انجام دادند یادمان نرود که یکی از دلایل فتنه ۷۸ نیز یکی از همین رسانه‌های زنجیره‌ای بود. امروز هم قطعا این دیدار را وسیله‌ای برای گل و گلستان نشان دادن خزانه دولت روحانی و پاک دستی دولتمردان دولت قبل نشان خواهند داد.

۳- در خبر انتشار یافته در آرمان به سه نکته مهم اشاره شده و موضوع دیدار روحانی با رهبری معظم انقلاب عنوان گردیده است که عبارت بودند از:

*گلایه‌هایی از مخدوش ساختن دستاورد‌ها و اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم.
*خالی بودن خزانه و نقدینگی.
*واردات واکسن.

این سه موضوع درست همان موضوعاتی که دولت سیزدهم بعنوان نقاط قوت خود روی آن حساب کرده و تلاش دارد تا اقتصاد را بر پایه توانمندی‌های بومی کشور بازسازی کند. مالخود سازی که مورد ادعای مهاجری است هم تلاشی برای فرافکنی ناکارآمدی دولت روحانی در زمینه‌های اقتصادی بوده است.

۴- اصلاح طلبان و حامیان روحانی در حالی تلاش می‌کنند تا روحانی به یکی مراکز قدرت سیاسی وصل کنند که وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی حضور فعالی نداشته است و این نشان می‌دهد که این تلاش به نوعی باقی بودن در راس یکی اهرم‌های قدرت در کشور می‌باشد نه چیز دیگر.

لذا دیدار روحانی با رهبری در شرایط کنونی حاکی از این است که اصلاح طلبان و حامیان روحانی به پایان راه سیاسی خود رسیده اند، زیرا نه سرمایه انسانی جوان و پا درکاب و مقبول در مدیریت‌های کلان کشور دارند و نه آنچنان مقبولیت واجتماعی و مشروعیت قانونی که که بتوانند مستقلا و بدون رحم اجاره دیگران وارد گود سیاست شوند. از این گذشته اوضاعشان چنان خراب است که به خیر الموجودین در دسترس خود که همان روحانی است و از شاگردان بلاشک مرحوم هاشمی مرجع و مقتدای اصلاح طلبان است اکتفا کارده اند. کسی که اصلاح طلبان بسیار تلاش کردند تا خود را از هزینه بسیار سنگین و منفی ۸ ساله اش رهایی دهند، اما نشد.

 

* احمدزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها