کد خبر: ۴۹۹۴۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۲ دی ۱۴۰۰
توخل:
سرمربی چلسی ابراز امیدواری کرد بتواند همراه تیمش به فینال جام اتحادیه راه یابد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، اسپرز باید امروز (چهارشنبه) در دور برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه برابر چلسی دیدار کند. این در حالی است که در دیدار رفت با دو گل شکست خورده است.

توماس توخل، سرمربی چلسی گفت که از تاثیری که کریستین پولیسیچ در این فصل می گذارد خوشحال است و از تطبیق پذیری او در کمک به مبارزه با بحران مصدومیت باشگاه ستایش کرد.

این ملی پوش آمریکایی شش بازی از هشت بازی اخیر آبی‌ها را در تمامی رقابت‌ها را از ابتدا بازی کرده است و علاوه بر نقش معمول خود به عنوان هافبک تهاجمی، پست‌های متعددی از جمله دفاع و مهاجم مرکزی را نیز در اختیار گرفته است.

پولیسیچ از ۱۸ بازی در این فصل تنها ۳ گل و ۳ پاس گل به ثبت رسانده است، اما اعداد و ارقام این بازیکن ۲۳ ساله با درخواست برای پر کردن غیبت بازیکنان مختلف از جمله مدافعان کناری، ریس جیمز و بن چیلول تحت تاثیر قرار گرفته است.

توخل در کنفرانس خبری  پیش از بازی نیمه‌نهایی جام کارابائو برابرتاتنهام گفت: بله درست است که ما او را کمی جابجا کردیم اما در نهایت بازیکنان می‌خواهند بازی کنند و این چیز خوبی است که باشگاه می تواند سود ببرد. خوشحالم بازیکنی دارم که می تواند در موقعیت های مختلف برای تیم ما به میدان برود و بازی کند. ما از تاثیری که او دارد خوشحالیم. او می تواند دقایق زیادی بازی کند. او توانایی فیزیکی دارد که می تواند به ما کمک کند.

چلسی در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر تاتنهام را شکست داد و اکنون شانس خوبی برای صعود به دور بعدی رقابت ها دارد. 

توخل در پایان گفت: می خواهیم به فینال این رقابت ها برسیم. تاتنهام تیم خوبی است و انگیزه های زیادی دارد ولی ما بدون توجه به نتیجه دیدار رفت در میدان حاضر خواهیم شد و انگار بازی بدون گل است. کوچکترین غفلتی کنیم جریمه می شویم و کاملا به سطح تیم حریف آگاهی داریم. رسیدن به فینال جام اتحادیه چیزی است که به دنبال آن هستیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن به کار خواهیم بست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها