کد خبر: ۵۰۱۸۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
مدیر حوزه علمیه کاشان خطاب به مسئولان جشنواره فیلم فجر پیام صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان خطاب به مسئولان جشنواره فیلم فجر آورده است:

سخنی با مسئولان نامسلمان و جاهل جشنواره فیلم فجر

شرم می‌کنم که کلام را با سلام به ایشان آغاز کنم.

دهه فجر انقلاب اسلامی که باید یادآور فجر آفرینان سر افراز و ملت قهرمان ایشان باشد محل تاخت و تاز جاهلانی شده است که مایه ننگ جمهوری اسلامی هستند از بالاترین رده مسئول تا پایین‌تر ایشان مشکل اینجاست که مسئولان صدا و سیما و دولتی‌ها و مدیران ارشاد!!!! و دست اندر کاران دهه فجر سالهاست دچار دگردیسی هویتی شده و به هر بهانه‌ای به اسم اسلام و انقلاب و راهپیمایی و انتخابات و… به دنبال کسانی رفتند که امروز مردم ایشان را به نام سلبریتی می‌شناسند.

بزرگ کردن این افراد در جامعه نه تنها به انقلاب خدمتی نیست بلکه خیانتی بسیار آشکار و زننده است.

جشنواره فجر که مایه ننگی بر پیشانی مسئولان شده شاهد سیمرغ گیرندگانی بود که از پوشش‌های شرم آور و نظرات مسخره در مورد رنگ موی سر زنان و فتوا به حلیت حرام زادگان دریغ نکرده و لکه ننگی بر دامن خود و این جشنواره گذاردند عجیب است که هنوز هم مانند اهانت به ساحت مرجعیت که امام انقلاب او را فقیهی بصیر نامیدند شاهد سکوت بزرگان هستیم و گویا این عین تقواست.

به همه آقایان از علما و ائمه محترم جمعه و جماعات و صاحبان اندیشه و قلم و منبر از باب حجیت امر به معروف و نهی از منکر و تکلیف شرعی عرض می‌کنم: امروز سکوت در مقابل این هجمه آشکار به دین آن هم در دهه فجر انقلاب اسلامی و جشنواره فجر خود منکری آشکارتر از اهانت به دین است.

عجیب است که گاهی بعضی از این افراد از کاه کوه می‌سازند، امروز تقوای سکوت را پیشه کرده و فقط ناظر مسائل هستند.

بنده به استناد وجوب امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کنم که بر قاطبه روحانیون و فضلای حوزه‌های علمیه واجب است در مقابل این فساد علنی به شدت و قاطعیت بایستند تا در آینده شاهد جسارت‌ها و خباثت‌ها و فتاوای شرم آور این دسته از سلبریتی های سیمرغ گیرنده نباشیم.

عینیت آتش به اختیاری همین جاست که هر کسی با هر وسیله‌ای که می‌تواند این مقابله را انجام دهد حق ندارد سکوت اختیار کرده و شاهد اهانت به دین و اسلام و قرآن باشد.

حوزه علمیه کاشان. منصور فرجی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها