کد خبر: ۵۰۱۹۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
در پي انتشار خبری از سوی باشگاه خبرنگاران مبنی بر نحوه گزينش نيروي انساني در شبكه انگليسي من و تو که بر اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائيت تاکید می کرد اسناد جديدي از وابستگي شبكه انگليسي من و تو به اين فرقه انگلیسی ساخته در فضای مجازی به دست آمده است.
باشگاه خبرنگاران ؛ هفته گذشته تصاویر وبلاگ رها اعتمادی در خصوص شروط اصلی استخدام در شبکه من و تو از سوی باشگاه خبرنگاران منتشر شد که پرده از فعالیت های فرقه ای در این شبکه بر می داشت.
در وبگردی های دیگر صورت گرفته از سوی خبرنگار این گروه ، اسناد دیگری در فضای مجازی و از دیگر عوامل این شبکه ضد اخلاقی و ضد دينی بدست آمده است که حکایت از رواج انحطاط اخلاقی در این شبکه و اعتقاد راسخ مدیران و مجریان آن به فرقه ضاله بهائیت دارد.



بر اساس پست های ارسال شده كيوان و مرجان عباسي از مديران ارشد من وتو به فرقه ضاله بهائيت اعتقاد راسخ دارند و قبله خود را سرزمین های اشغالی که خواستگاه این فرقه انحرافی است می دانند.

رها اعتمادي از ديگر مديران ارشد شبكه انگليسي من و تو که فردی بهايي زاده است سعي وي‍ژه ای در ترویج احکام ضد اسلامي که در موازات کامل با فرقه بهائیت هستند دارد و آنطور كه در وبلاگ رها اعتمادي آمده وي و دو مجري ديگر اين شبكه به نام هاي اميد و تيام در انجمن همجنس بازان لندن عضویت دارند.



پريسا مجري برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروع را تاييد کرده و عنوان می کند كه بر طبق آيين ضاله بهائیت اين عمل منعي ندارد.

ندا كه پيش از اين گزارشگر شبكه خواهر خوانده من و تو یعنی بي بي سي فارسی بوده است بر اساس گفته های خود در وبلاگش از دیگر عناصر بهایی فعال در شبکه ضد اسلامی و ضد اخلاقی من و توست.


البته شبکه من و تو فقط در زمینه ترویج فرقه ضاله بهائیت فعالیت نمی کند و تبلیغ فرقه های دیگری همچون فرقه شیطان پرستی در صدر اهداف در حال اجرای این شبکه بهایی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
من چند سال است که ماهواره دارم واول هم میدونستم که این شبکه اخرش کارش به کجا ختم میشه فقط با زیرکی وبی طرفی شروع کردند که ذهن مخاطب را به خود جذب کنند
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
۰
۱
اگه فردا پس فردا ، اونها هم بخوان به شماها تهمت و افترا بزنن بعدا شاكي نشين!!!!؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها