کد خبر: ۵۰۲۷۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی موقت منچستریونایتد پس از این‌که بازیکنانش متهم به تلاش نکردن در داربی مقابل منچسترسیتی شدند، از بازیکنانش دفاع کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، در حساس‌ترین دیدار هفته جاری لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی به دیدار یونایتد رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. کوین دی بروین دو بار و ریاض محرز دو بار برای سیتی گلزنی کردند و جیدون سانچو تنها گل یونایتد را به ثمر رساند.

به این ترتیب سیتی با یک بازی بیش‌تر اختلاف ۶ امتیازی با لیورپول را حفظ کرد.

گری نویل، اسطوره یونایتد در صحبت با اسکای اسپورت گفت که تیم سابقش در ۲۵ دقیقه آخر در ورزشگاه اتحاد مایه شرمساری بود در حالی که روی کین گفت عملکرد نیمه دوم یونایتد "شرم آور" و "نابخشودنی" بود.

رالف رانگنیک گفت: منچسترسیتی تیم بهتری بود، به خصوص در نیمه دوم که در طی آن یونایتد فقط ۲۱ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. قبول ندارم که بازیکنانم پس از ۳-۱ تسلیم شده بودند. من این تصور را نداشتم که آن‌ها تلاش نکرده‌اند. بازی مقابل منچسترسیتی سخت است زیرا آن‌ها بهترین تیم هستند. این یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود. باید قبول کنیم که آن‌ها امروز تیم بهتری بودند. اما ما به بازی‌های بعدی نگاه می‌کنیم و باید دو بازی خانگی بعدی را ببریم. گل سوم حاصل کرنری حیرت انگیز بود و تقریبا نمی‌شد آن را دفاع کرد. آن‌ها در نیمه دوم تیم برتر بودند و کیفیت‌شان را نشان دادند. ما مخصوصا پس از دریافت گل سوم، با مشکلات زیادی مواجه شدیم. نیمه دوم بازی نشان داد که اگر من‌سیتی در اوج باشد و از حریفش هم ۳ بر یک جلو بیفتد دیگر تقریباً غیرممکن است که بتوانید آن‌ها را از دروازه‌تان دور نگه دارید. ببینید من هنوز ۱۰ بازی دیگر سرمربی منچستریونایتد هستم.

او درباره غیبت کریستیانو رونالدو نیز گفت: دکتر ما صبح جمعه قبل از تمرین به ملاقات من آمد و گفت کریستیانو به دلیل مشکلاتی در لگنش نمی‌تواند تمرین کند و روز شنبه هم همینطور بود و به همین دلیل او نمی‌تواند در تیم حضور داشته باشد. ادینسون کاوانی نیز با وجود بازگشت به تمرین در روز پنج‌شنبه غایب بود و ما این دو بازیکن را نداشتیم. اگر بازیکنان به پزشکان بگویند که آمادگی جسمانی ندارند و نمی‌توانند بازی کنند، باید آن را بپذیرم.

یونایتد در دیدار بعدی خود باید با تاتنهام بازی کند و در ادامه در دور برگشت یک هشت نهایی لیگ قهرمانان با اتلتیکومادرید بازی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها