کد خبر: ۵۰۲۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
گروه هنری رسانه‌ای آوینا از میان نوجوانان دختر و پسر 14 ساله یعنی کلاس هشتمی‌ها، در سه رشته گرافیک، فیلم سازی و انیمیشن سازی هنرجو می‌پذیرد.

 

به گزارش پایگاه 598، گروه هنری رسانه ای آوینا با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم، در مدرسه هنر و رسانه آوینا به مدیریت آقای علی صالحی از میان نوجوانان دختر و پسر 14 ساله یعنی کلاس هشتمی ها، در سه رشته گرافیک، فیلم سازی و انیمیشن سازی هنر جو می پذیرد.

این طرح در یک دوره مقدماتی کوتاه مدت و دوره تکمیلی سه ساله اجرا خواهد شد. هنرجویان پذیرش شده طی این دوره مقدماتی در 20 ساعت کلاس آموزشی، متناسب بارشته انتخابی؛ آموزش های زیر را خواهند گذراند:

الف) سرفصل های اموزشی گرافیک شامل:
۱. آشنایی با گرافیک شامل پوستر-لوگو-اینفوگرافی-هویت بصری
۲. چیدمان
۳. رنگ بندی
۴. آشنایی با خطوط
۵. عکاسی
۶. فوتوشاپ

ب) سرفصل های آموزشی فیلم سازی شامل:
۱. سواد رسانه ای
۲. هنر تدوین
۳. کلیپ سازی با گوشی موبایل
۴. کادر بندی، عکاسی و فیلم برداری
۵. سناریو نویسی
۶. نرم افزار پریمیر


ج) سرفصل های آموزشی انیمیشن سازی:
۱. آشنایی با انیمیشن و سبک ها مختلف آن به همراه آشنایی با نرم افزارهای انیمیشن سازی
۲. عکاسی و نورپردازی
۳. استاپ موشن و انواع آن
۴. قواعد اصلی انیمیشن
۵. انیمیشن خمیری
۶. آموزش نرم افزارهای ساخت استاپ موشن

پس از اتمام دوره مقدماتی؛ هنرجویانی که بیشترین توانایی و بالاترین استعداد برای ادامه رشته مورد نظر را دارا باشند؛ وارد دوره سه ساله مدرسه هنر ورسانه آوینا خواهند شد. در این دوره سه ساله هنرجویان؛ ضمن آموزش تخصصی رشته هنری مختص به خود، از نظر آموزش درسی و تربیت اخلاقی نیز مورد تقویت و رشد قرار خواهند گرفت.

پس از پایان هر دوره؛ مدرک معتبر پایان دوره، از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی به هنرجویان ارائه خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام؛ نام، نام خانوادگی، رشته مورد علاقه، به همراه عکس خود را به شماره 0993782068 در پیام رسان های واتس آپ و یا ایتا ارسال نمایند. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با همین شماره تماس حاصل نمایند.

امید آن داریم که در ذیل عنایات حضرت باری تعالی؛ با تربیت هنرمندان متعهد و متخصص رضایت قلب مبارک امام زمان خویش را جلب نماییم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها