کد خبر: ۵۰۳۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۱
جلسه علنی امروز بهارستان که طبق روال همیشگی با تاخیر کار خود را آغاز کرد، با حاشیه‌های نیز همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس جلسه علنی امروز بهارستان نشینان که طبق رویه همیشگی با تاخیر کار خود را آغاز کرد حاشیه‌های نیز به همراه داشت:

* کامران نماینده اصفهان که قصد ارائه پیشنهادی را داشت، خطاب به هیئت رئیسه گفت که من 100 بار اعلام کرده‌ام که می‌خواهم پیشنهاد بدهم، محبی‌نیا در واکنش به سخن این کامران گفت: اگر از صبح هر دقیقه هم تکرار می‌کردید، 100 بار هم نمی‌شد.

* در پایان سخنان میرتاج‌الدینی که توضیحاتی را در مورد پیشنهادی یکی از نمایندگان در مورد نحوه سؤال از رئیس جمهور ارائه می‌داد، لاریجانی خطاب به وی می‌گفت که شما دارید قسم حضرت عباس می‌دهید...

* امروز هم تابلوی مجلس چندین بار تعداد نمایندگان حاضر با عدد قرمر نشان داد که این مسئله حاکی از عدم رسمیت داشتن جلسه بود.

* تذکرات باهنر و سایر اعضای هیئت رئیسه برای حضور نمایندگان در صحن و عدم خروج‌شان از دیگر حاشیه‌های جلسه علنی امروز مجلس بود.

* نقوی حسینی ‌هنگام بیان یکی از پیشنهاداتش گفت که اگر همه مشکلات حل شده، ما پیشنهادمان را مطرح کنیم که هیئت رئیسه مجلس هم در پاسخ خطاب به وی گفت: همه مشکلات حل شده است؛ شما بفرمایید.

* کواکبیان در جریان بررسی طرح اصلاح آئین‌نامه گفت که در بحث آئین‌نامه داخلی باب شده که نماینده دولت صحبت کند ولی چنین چیزی قبلاً وجود نداشته است.

لاریجانی در پاسخ خطاب به وی گفت: از آن لحاظ نگاه کنید، شما و نماینده دولت نباید صحبت کنید. این رویه را آقای باهنر باب کرده است.

* قاضی‌پور طی تذکری از انتقال آب دریای خزر به استان سمنان و عدم توجه به دریاچه ارومیه انتقاد کرد، بعد از تذکر قاضی‌پور وی با کواکبیان با صدای بلند در صحن علنی شروع به صحبت کرد و لحظاتی جلسه علنی مجلس را به حاشیه کشاند.

* زمانی که موسوی لارگانی قصد ارائه تذکری را در پایان صحن علنی داشت، شهاب‌الدین صدر به وی گفت آقای موسوی مشتری ثابت این بخش هستند.

* جلسه علنی امروز پارلمان را مثل دیروز توسط 3 رئیس یعنی علی لاریجانی، محمد‌رضا باهنر و شهاب‌الدین صدر اداره ‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها