کد خبر: ۵۰۳۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
یادمان نرود ابوموسی یادمان می‌خواهد:
این خاک، کم‌تر از خرمشهر نیست که می‌خواستند محمره‌اش کنند. این خاک کمتر از خاک خوزستان نیست. فقط شهدای اروند نیستند که باید یادمان داشته باشند. شهدای حماسه ناوچه پیکان و دیگر شهدای حماسه خلیج فارس در نبرد با آمریکا، از جمله شهدای هواپیمای ایرباس در تجاوز ناو آمریکایی وینسس نیز یادمان می‌خواهند و من و تو امروز باید برای جاودان شدن این حماسه‌های بزرگ قیام کنیم و مسئولین مربوط نیز، هر چه سریع‌تر، باید برای رفع غربت از این خاک مقدس، پرچم یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس را درست روبه‌روی چشم‌ها و ناوهای دشمن بالا ببرند و کاروان‌های راهیان نور جزیره ابوموسی را کلید بزنند.
به گزارش پایگاه 598- بعد از سفر رئیس جمهوری به جزیره ابوموسی در جنوب کشور، وزیر امور خارجه امارت در اقدام مضحک ادعاهای واهی را در خصوص مالکیت ایران بر سر جزایر سه گانه بیان نمودند.

هر چند که این سری از اقدامات این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس امری تکراری شده است اما امتداد آن و ندادن پاسخ های قاطع از سوی مسئولین کشور موجب گشته تا این شیخ نشین هر بار گستاخ تر ادعاهای واهی خود را مطرح کند و حتی پا را فراتر از آن ببرد و این مسئله را به سازمان ملل کشانده و دعوی امارات بر سر جزایر سه گانه را به یک مسئله حقوقی تبدیل کند.



باید دانست که این اقدامات سیاسی امارات یک جنجال بیش نیست اما به هر صورت می تواند قدرت چانه زنی را از ایران در برخی از مسائل را تحت شعاع قرار دهد نباید فراموش کرد که ادعاهای مضحک این کشور حاشیه ای در زمان های صورت می گیرد که ایران در زمینه سیاسی در حال رایزنی بوده و این حرکات را باید در راستای یک حرکت از قبل پیش بینی شده دانست که برای کاهش قدرت دیپلماسی ایران در عرصه بین الملل صورت می گیرد.

رضا مصطفوی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سردبیر ماه نامه فرهنگ و ادبیات پایداری امتداد در پیشنهادی طرح ساخت یادمان شهدای جزیره ابوموسی را مطرح نموده است که به شرح ذیل می باشد:




خاک جزیره ابوموسی از جنس همان خاکی است که من از آن رشد یافته و بالیده‌ام؛ خاک میهن اسلامی‌ام، خاکی از جنس خاک شلمچه و یا مهران. خاک این جزیره و آب‌های مقدس همیشه فارس‌اش، مقتل و معراج شهدای سالیان پس از انقلاب و نیز شهدای ضد استعماری بوده است؛ شهدایی از جنس شهدای اروند و کرخه نور.

من به این خاک بسته‌ام. تو به این خاک بسته‌ای. ایران همه به این خاک بسته است.

این خاک، کم‌تر از خرمشهر نیست که می‌خواستند محمره‌اش کنند. این خاک کمتر از خاک خوزستان نیست. فقط شهدای اروند نیستند که باید یادمان داشته باشند. شهدای حماسه ناوچه پیکان و دیگر شهدای حماسه خلیج فارس در نبرد با آمریکا، از جمله شهدای هواپیمای ایرباس در تجاوز ناو آمریکایی وینسس نیز یادمان می‌خواهند و من و تو امروز باید برای جاودان شدن این  حماسه‌های بزرگ قیام کنیم و مسئولین مربوط نیز، هر چه سریع‌تر، باید برای رفع غربت از این خاک مقدس، پرچم یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس را درست روبه‌روی چشم‌ها و ناوهای دشمن بالا ببرند و کاروان‌های راهیان نور جزیره ابوموسی را کلید بزنند.



یادمان نرود که امروز شهدا چشم‌انتظار اقدام جهادی و به‌موقع ما هستند و ابوموسی یادمان می‌خواهد. و شاید یک میزبان، یک شهید گمنام و یک تابلوی بزرگ که روی آن نوشته باشد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
تا ما جوان های ایرانی زنده ایم اجازه نمیدیم یک قطعه از خاک ایران جدا بشه
پاسخ
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
خاک بر دهان دشمنی میریزم که خاک میهنم را طلب کند
تا آخرین نفس
تا آخرین قطره خون
میهنم را حفاظت میکنم
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
عربها و مخصوصا اماراتي ها بدانند و مطمئن باشند براي رسيدن به ابوموسي بايد از درياي خون بگذرند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها