کد خبر: ۵۰۸۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
'جامعه وعاظ تهران و جامعه مبلغین تهران' به صورت مشترك و همچنین 'جبهه بصیرت وبیداری اسلامی' دربیانیه‌ جداگانه، ضمن اعلام حضور همه‌جانبه و پرشور درمرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقشار مختلف جامعه و گروه‌های سیاسی را به شركت درانتخابات دور دوم دعوت كردند.
ایرنا، جامعه وعاظ و جامعه مبلغین تهران در بیانیه مشتركی با یادآوری حضور سرنوشت‌ساز و افتخارآفرین ملت همیشه در صحنه در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه 1390، خاطرنشان كردند: زنان،‌ مردان و جوانان غیور میهن اسلامی با خلق حماسه‌ای با تاسی از آرمان‌های امام راحل و الهام از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب، شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

در این بیانیه مشترك جامعه وعاظ و جامعه مبلغین تهران ضمن اعلام حضور همه‌جانبه در مرحله دوم انتخابات تهران بزرگ و با تاكید بر ضرورت دانش، صداق، ساده‌زیستی، عدالت‌خواهی و استكبارستیزی نمایندگان منتخب مردم و امید به شكل‌گیری مجلس كارآمد، آحاد جامعه را به حضور پرشور در دور دوم انتخابات مجلس در 15 اردیبهشت‌ماه دعوت كرده‌اند.

** جبهه بصیرت و بیداری اسلامی فهرستی در دور دوم انتخابات ارائه نمی‌كند

جبهه بصیرت و بیداری اسلامی با تشكر مجدد از مردم شریف و همیشه در صحنه كشور كه در دور اول انتخابات صفحه زرین دیگری بر كتاب پرافتخار نظام افزودند، اعلام كرد در راستای حفظ وحدت و همدلی اصولگرایان، این جبهه در دور دوم انتخابات فهرستی ارائه نخواهد كرد و همه اعضا و تشكل‌های عضو این جبهه در جهت تحقق آرمان‌های امام(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب، حداكثر تلاش خود را به كار خواهد بست.

این جبهه اظهار امیدواری كرده است، در دور دوم انتخابات مجلس در 15 اردیبهشت‌ماه، افتخاری به عظمت 12 اسفند 90 در تار و پود این نظام قدسی تنیده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها