کد خبر: ۵۰۸۷۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۴ تير ۱۴۰۱
ادامه بازی در اروپا
طی سال‌های اخیر همیشه نام سعید عزت‌اللهی در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران شنیده شده و البته هر بار بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به از ورزش سه، آن‌طور که ایران ورزشی نوشته در نقل و انتقالات تابستان 1401 باز هم نام سعید به‌عنوان یک هافبک دفاعی باتجربه و با حدود 50 بازی ملی برای انتقال به تیم‌های قدرتمند ایرانی مطرح شده اما به نظر نمی‌رسد این بازگشت حداقل در این فصل به سرانجام برسد. عزت‌اللهی که نیم‌فصل دوم سال قبل به لیگ ستارگان رفت و پیراهن الغرافه را پوشید، چندان میلی به حضور دوباره در لیگ ایران ندارد.
او حداقل در این سن و سال – 25 سالگی – دوست ندارد بازی در اروپا را از دست بدهد. به همین دلیل عزت‌اللهی رغبتی برای مذاکره مستقیم با تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و حتی فولاد نشان نداد.
هافبک شماره 6 تیم ملی که تعطیلات خود را در زادگاهش انزلی سپری کرد، حالا طبق تعهدی که به وایله دارد به دانمارک رفته تا تکلیف انتقال احتمالی‌اش به تیمی جدید را مشخص کند. او از چند باشگاه دانمارکی پیشنهاد بازی دریافت کرده و طبق قراردادی که با وایله دارد، مسئولان دانمارکی باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرند. طبق‌ بندی که در قرارداد سعید وجود دارد، او به‌دلیل سقوط وایله به دسته پایین‌تر، می‌تواند برای این تیم به میدان نرود و با نظر آنها با باشگاهی جدید توافق کند. فعلاً تنها موضوعی که مشخص است اینکه تا امروز ترجیح عزت‌اللهی این بوده که به لیگ ایران نیاید و به تمام پیشنهادهایش جواب منفی بدهد. پیشنهادهایی که هم از نظر مالی و هم فوتبالی می‌توانست برای سعید مفید باشد اما ادامه حضور در فوتبال اروپا باعث شده تا عزت‌اللهی این ریسک را قبول نکند.
تصمیم عزت‌اللهی در سال جام جهانی این است که در یک تیم اروپایی بازی کند، بهتر به مرز آمادگی برسد و جایگاه ثابت خود را در تیم ملی ایران حفظ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها