کد خبر: ۵۰۸۹۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۵ تير ۱۴۰۱
گابریل باتیستوتا، ستاره سابق آرژانتین، با انتشار پیامی به پائولو مالدینی برای تمدید قراردادش با میلان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مالدینی این هفته قراردادش با میلان به عنوان مدیر فنی این باشگاه را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
عملکرد خوب این اسطوره باشگاه میلان در چند سال اخیر با تحسین و تقدیر بسیاری همراه بوده و نقش موثری در قهرمانی دوباره روسونری در رقابت‌های سری A داشته است. 
مالدینی و باتیسوتا پیش از این در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 میلادی بارها در رقابت‌های لیگ ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفته و با هم رقابت کردند. 
همین باعث شد که این ستاره آرژانتینی تصویری از خودش در کنار این مدافع سابق ایتالیا در اینستاگرام منتشر کرده و به او به خاطر تمدید قرارداد با میلان تبریک بگیرد. 


او در شرح این تصویر نوشت:« پائولو، به تو به خاطر تمدید قراردادت به عنوان مدیر فنی باشگاهی که در قلبت جای دارد تبریک می‎گویم. کسی چه می‌داند، شاید یک روز ما دوباره با هم روبرو شدیم و هرکدام از پیراهن باشگاه خودمان دفاع کردیم.»
و با اشاره به اهمیت حضور مالدینی در باشگاه میلان اضافه کرد:« من همچنین به میلان برای این که توانایی و حرفه‌ای‌گری تو و خدماتی که می‌توانی به این باشگاه داشته باشی را تشخیص داد تبریک می‌گویم.»
باتیستوتا 10 فصل با پیراهن فیورنتینا در لیگ ایتالیا به میدان رفت و موفق شد در 333 بازی که برای این تیم انجام داد 207 گل به ثمر برساند. 
او در سال 2000 به رم پیوست و به این باشگاه کمک کرد که قهرمانی در سری A را تجربه کند. این بازیکن آرژانتینی همچنین دوره شش ماهه‌ای نیز در سال 2003 در ترکیب اینتر سپری کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها