کد خبر: ۵۰۹۸۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۸ تير ۱۴۰۱
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، مدعی شد که کار این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پایان نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بارسلونا نگران بودند که شرایط مالی نه چندان خوب این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث شود که آنها در جذب بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز به مشکل بخورند. 
اتفاقی که در نهایت رخ نداد و این باشگاه یکی از بهترین عملکردهای ممکن را در بین تمامی باشگاه‌های اروپایی در نقل و انتقالات داشت و هزینه زیادی را نیز برای جذب بازیکنان جدید و تقویت تیمش پرداخت کرد. 
آنها تا به حال فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده‌اند، قرارداد عثمان دمبله تمدید شده است و رافینیا و روبرت لواندوفسکی نیز با قراردادهای به ارزش 103 میلیون یورو به این تیم ملحق شده‌اند. 


با این که بارسا تا به حال خریدهای خوب و البته زیادی انجام داده اما به نظر می‌رسد که آنها همچنین به دنبال جذب بازیکنان بیشتری در این تابستان و پیش از شروع فصل 23-2022 هستند. 
لاپورتا در گفتگو با هریستو استویچکوف برای مارکا اظهار داشت:« ما می‌خواهیم تیمی با قابلیت رقابت بسازیم. باید ابزاری را در اختیار ژاوی قرار دهیم که تیمی خوب داشته باشد و من فکر می‌کنم ما در مسیر درستی برای رسیدن به این هدف قرار داریم.»
او با اشاره به هدفش در دوران ریاست بر بارسا گفت:« رویای من این است که بارسا بار دیگر به تیمی قدرتمند و مدعی در دنیا تبدیل شود و ما در حال کار روی همین موضوع هستیم. اگر شرایط اقتصادی بهبود پیدا نکند، کار دشواری در پیش خواهیم داشت.»
رییس بارسلونا با اشاره به خریدهای جدید این تیم اضافه کرد:« ما در حال حاضر دمبله، لواندوفسکی، رافینیا، کسیه، فران تورس و پی‌یر امریک اوبامیانگ را داریم. فکر می‌کنم متئو آلِمانی و یوردی کرویف عملکرد خوبی داشتند اما حالا وقت کار روی خط دفاعی است. کار ما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز تمام نشده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها