کد خبر: ۵۱۰۰۲۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۳۰ تير ۱۴۰۱
رئیس باشگاه اروگوئه‌ای ناسیونال امروز در شهر مادرید با لوئیس سوارز دیدار کرد و گفت سوارز از او یکی دو روز مهلت خواسته تا درباره پیوستن به این تیم پاسخ نهایی را بدهد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، خوزه فوئنتس، رئیس باشگاه اروگوئه‌ای ناسیونال، امروز در شهر مادرید اسپانیا با لوئیس سوارز دیدار کرد. این باشگاه اروگوئه‌ای از چندین روز پیش گفته بود که به دنبال جذب ستاره اروگوئه‌ای است.

با توجه به سفر رئیس باشگاه ناسیونال به اسپانیا برای دیدار با سوارز، به نظر می‌رسد احتمال این انتقال بیش از پیش شده باشد. گفته می‌شود سوارز برای اینکه تا پیش از شروع جام جهانی بتواند در یک تیم به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان برود، ممکن است به بازی در ناسیونال رضایت بدهد.

رئیس باشگاه ناسیونال امروز در مادرید و بعد از دیدار با سوارز گفت که ستاره اهل اروگوئه خواهان مهلتی یکی دو روزه شد تا پاسخ نهایی خود را به ناسیونال اعلام کند.

این در حالی است که امروز از آلمان خبر رسید که بعد از اعلام ناگهانی ابتلای سباستین هالر، خرید تازه بوروسیا دورتموند به سرطان، مدیران باشگاه آلمانی قصد دارند برای پر کردن جای خالی او سوارز را به‌خدمت بگیرند. یک رسانه آلمانی امروز مدعی شد مدیر برنامه‌های سوارز او را به باشگاه دورتموند پیشنهاد داده است.

خوزه فوئنتس‌، رئیس باشگاه اروگوئه‌ای ناسیونال، امروز در مادرید به خبرنگاران گفت:" خانواده سوارز مصمم هستند که برای زندگی به اروگوئه بروند. لوئیس از من خواست یکی دو روز به او وقت بدهم تا پاسخ نهایی را بدهد. از هواداران ناسیونال می‌خواهم مثل چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی برای راضی کردن و تشویق لوئیس سوارز به تلاش کردن ادامه دهند".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها