کد خبر: ۵۱۰۳۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
یوسفی:
اکبر یوسفی پیشکسوت فوتبال کشورمان هم به انتقاد از مهدی تاج پرداخت که برای ریاست دوباره فدراسیون فوتبال دورخیز کرده، فردی که به زعم او هزینه زیادی روی دست فوتبال کشور گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، اکبر یوسفی درباره حال و هوای این روزهای فوتبال کشور و به‌هم ریختگی مربوط به تیم ملی و انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من خیلی صریح و بی‌پرده می‌گویم که آدم‌های سیاسی برای فوتبال ایران تیشه برداشته‌اند. این مسئله هم از ماجرای انتقال پاس به همدان شروع شد و با تیشه به ریشه این تیم با اصالت زدند. تیمی که افتخارات زیادی کسب کرده و مانند یک آثار باستانی در فوتبال کشور بود، خیلی راحت نابود شد. کسانی این میراث را نابود کردند که به نظرم از داعش بدتر هستند.

وی افزود: سؤال اصلی من این است که سیاسیون برای چه به فوتبال می‌آیند؟ آنها فقط دنبال دیده شدن از طریق فوتبال هستند و برای اینکه بخواهیم فوتبال‌مان را درست کنیم، ابتدا باید سیاست از ورزش جدا شود و این سیاسی‌ها را از فوتبال بیرون کنیم. میرشاد ماجدی رفیق ۳۰ ساله من است، اما نمی‌توانم چشمم را به خیلی چیزها که در فدراسیون فوتبال می‌گذرد، ببندم. شما ببینید که خیلی‌ها رئیس فدراسیون فوتبال بودند و عملکردشان هم مشخص است. افرادی چون محسن صفایی فراهانی، محمد دادکان یا امثالهم، اما هیچکدام دیگر به فوتبال برنگشتند. سؤال من این است که این آقای تاج به کجا وصل شده که دوباره برای آمدن به فدراسیون فوتبال اقدام کرده است؟ آقای دادکان را که یک دلسوز واقعی بود، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی برداشت که آن اقدام هم سیاسی بود. این را با اطمینان می‌گویم که سیاسیون آدم دلسوز نمی‌خواهند و آدم دلسوز را حذف می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پاس با اشاره به وضعیت فوتبال ایران در سطح آسیا در دهه‌های ۶۰ تا ۸۰ خاطرنشان کرد: شما نگاه کنید که فوتبال ما دیگر آن صلابت گذشته را ندارد. سیاسیون از جان این فوتبال چه می‌خواهند؟ آقایان! اگر می‌خواهید کمک کنید، خب کمک مالی و ساختاری کنید. از جان فوتبال چه می‌خواهید که دست از سر آن بر نمی‌دارید؟ من از میرشاد ماجدی گلایه‌مندم. حسن عباسی که یک فرد غیرفوتبالی و دنبال فالوور و خودنمایی است، به فوتبالی‌ها توهین کرد، اما هیچکس از فدراسیون واکنشی نشان نداد. شخص آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان اولین نفری بود که باید مقابل این بی‌حرمتی می‌ایستاد، اما عین خیالش نبود و میرشاد ماجدی هم که رفیق خود من است، اقدامی انجام نداد. در حالی که یک نفر باید جواب این آدم را می‌داد و وقتی جواب نمی‌دهند از بیرون می‌گویند حتماً مشکلی بین فوتبالی‌ها وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها