کد خبر: ۵۱۰۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

رئيس گروهك كومله براي عقب نماندن از گروهك تروريستي پژاك اعلام كرد كومله اقدامات مسلحانه را كنار نگذاشته و هرگاه لازم باشد اين كار را انجام مي دهد.

به گزارش کیهان، عبدالله مهتدي كه در آلمان اقامت دارد، در گفت وگو با نشريه هاولاتي درباره «مناسبات بسيار بد ميان كومله، حزب دموكرات و پژاك» گفت: اين پژاك است كه به ما فحش و حرف هاي زشت مي زند. شرط اصلي عادي سازي اين وضعيت، دست كشيدن آنها از حرف هاي زشت است.

وي همچنين درباره اين پرسش كه گفته مي شود شما از لحاظ اقدام مسلحانه از پژاك عقب افتاده ايد، نظر شما چيست؟» با تاكيد بر فعاليت هاي مسلحانه تروريستي گفت: ما موسس اين اقدامات بوديم و هرگاه لازم باشد باز هم از اين اقدامات انجام مي دهيم. ادعاي شما اصلا درست نيست. شما اين اطلاعات را از كجا آورده ايد؟

رئيس كومله در اين مصاحبه تاييد كرد كه اپوزيسيون ايران در وضعيت ضعف به سر مي برد. او درباره گفت وگو با اصلاح طلبان اظهار داشت: اصلاح طلبان چند سالي است كه كنار گذاشته شده اند و اختلاف ميان طيف هاي حاكميت است. به همين دليل ما ارتباطي با آنها نداريم.

اين اظهارات در حالي است كه مهتدي مردادماه سال 89 به روز آن لاين گفته است: ما از جنبش سبز حمايت مي كنيم. اين جنبش از جدايي دين و سياست صحبت مي كند و مرز بين اپوزيسيون خارج و منتقدان داخلي از بين رفته است.

رئيس گروهك كومله همچنين از «خاصيت قابليت انعطاف و درنورديدن مرزهاي محدود و پيشين اصلاح طلبي در جنبش سبز» تمجيد كرده و گفته بود: طبيعي بود كه با اين اوصاف، كومله ها از همان روزهاي اول حمايت قاطع خود را از جنبش سبز اعلام كنند. اقدام شجاعانه آقاي موسوي و آقاي كروبي - خارج از تعلق آنها به گذشته نظام كه مورد قبول من نيست- نقطه قوت و مثبت آنهاست.

گفتني است رئيس گروهك كومله در حالي كه با صراحت به عمليات تروريستي اعتراف مي كند، در آلمان اقامت داشته و تحت حمايت مستقيم دولت حاكم بر اين كشور قرار دارد. دولتي كه ادعاي حمايت از حقوق بشر و مبارزه با تروريست را در آلمان و مجامع بين المللي تكرار مي كند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها