کد خبر: ۵۱۲۴۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
پاینده: تیم حقوقی امیدوارند اتفاق خوبی رقم بخورد
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال از انجام اقدامات حقوقی برای بازپس گیری ساختمان این فدراسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، یکی از موضوعات عجیب در قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال به ساختمان این فدراسیون برمی‌گشت. فدراسیون فوتبال برای آنکه بتواند دو میلیون یورو از طلب ویلموتس را پرداخت کند این مبلغ را از شرکت شستا قرض گرفت. با تاخیر ایجاد شده در پرداخت پول به شستا، این شرکت شکایت کرد و توانست ساختمان فدراسیون را به تصرف خود در بیاورد.

در این شرایط پرونده قضایی همچنان باز است و مدیران حقوقی فدراسیون فوتبال امیدوار هستند که بتوانند ساختمان را پس بگیرند و بخشی از خسارت وارد شده را جبران کنند.

محمد جواد پاینده مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت:‌«بدون شک این اتفاق، بسیار  تلخ است. ساختمان فدراسیون  فوتبال در زمان دکتر دادکان خریداری شده بود و به دلیل اتفاقاتی که درباره پرونده ویلموتس رخ داد، این ساختمان به شرکت شستا واگذار شده است. البته تیم حقوقی در تلاشند تا بتوانند ساختمان را پس بگیرند که کار بسیار سختی است.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «فکر می کنم ارزش نقدی این ساختمان حداقل حدود 150میلیارد تومان است که وزیر محترم ورزش هم به این موضوع اشاره داشتند و در این رابطه اظهار تاسف کردند. مسئولین بخش حقوقی در فدراسیون فوتبال بر این عقیده هستند که می توان در این خصوص اقدامات خوبی انجام داد و در حال پیگیری مسئله از طریق قانونی هستند.»

پاینده همچنین گفت: «من فکر می کنم این نیاز وجود دارد که یک تعامل و اراده ای برای کمک به فدراسیون فوتبال ایجاد شود تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم. تیم حقوقی فدراسیون فوتبال امیدوار هستند که بتوان اتفاقات خوبی را در این بخش رقم زد و خسارت سنگینی که به فوتبال وارد شده به نحوی جبران شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها