کد خبر: ۵۱۵۲۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۷ مهر ۱۴۰۱
علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به این‌که بر اساس بودجه ۱۴۰۱ دولت موظف به توزیع کالابرگ برای تهیه کالا‌های اساسی بین مردم شده است، اظهارکرد: دولت در بودجه ۱۴۰۱ مکلف به توزیع کالابرگ شده که متأسفانه در شرایط فعلی به سبب اشکالات موجود این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش پایگاه 598، علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به این‌که بر اساس بودجه ۱۴۰۱ دولت موظف به توزیع کالابرگ برای تهیه کالا‌های اساسی بین مردم شده است، اظهارکرد: دولت در بودجه ۱۴۰۱ مکلف به توزیع کالابرگ شده که متأسفانه در شرایط فعلی به سبب اشکالات موجود این اتفاق رخ نداده است. وی افزود: مجلس شورای اسلامی از پرداخت کالابرگ الکترونیک از مهرماه سال جاری اطلاع دقیقی ند‌ارد اما با جدیت به دنبال اجرای این مهم است. شهبازی تصریح کرد:
 

با توجه به اوضاع معیشتی مردم و فشار‌های اقتصادی موجود ممکن است تغییراتی در دهک‌های تعیین شده بوجود بیاید. مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه به دنبال آنند که این روند را پیگیری و با موفقیت به سرانجام برسانند. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت کالابرگ را برای کالا‌های اساسی مانند گوشت و اقلام مورد نیاز مردم درنظر گرفته خاطرنشان کرد: دولت درصدد است با توزیع کالابرگ، اقشار و طبقات بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد و یارانه کنونی را برای افراد بیش‌تری از جامعه واریز کند. 
او متذکر شد: یکی از پیش‌شرط‌های حذف ارز ترجیحی، اختصاص کالابرگ الکترونیک به مردم بود. دراین راستا دولت مکلف است تا این مهم را نهایی و به اجرا برساند و مجلس نیز تا حصول نتیجه نهایی آن را پیگری خواهد کرد. 

شهبازی در پایان این گفت‌‌وگو ابراز کرد: امیدواریم تأخیر پیش آمده در حوزه اعطای کالابرگ الکترونیک به زودی رفع شود و در بودجه۱۴۰۱  این مهم اجرایی گردد. توزیع اقلام ضروری و کالابرگ الکترونیک به سبب آن بود که آثار تورمی در جامعه کاهش پیدا کند و حمایت از خانوارهای متوسط و کم درآمد بیش از پیش شود. بی‌شک این امر اثر ضد تورمی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها