کد خبر: ۵۱۵۷۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۵ مهر ۱۴۰۱
اخیرا معاندان و رسانه های وابسته به انها ادعاهایی درباره کشته شدن یک دختر اردبیلی مطرح کرده اند که واکنش هایی را در پی داشته است، حقیقت ماجرا را در این خبر بخوانید.

به گزارش به نقل از خبر24، آنچه دروغ آشکار رسانه های معاند و شبکه های دشمن را آشکار می کند را موثق بخوانید:

۱- هیچ درگیری با هیچ دانش‌آموزی در روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه اتفاق نیفتاده است.
۲- لذا هیچ دانش‌آموزی حتی بر روی دستش و حتی یک بند انگشتش، خراش برنداشته است.

۳- و لذا هیچ دانش‌آموزی کشته نشده است. اسم دانش‌آموز چیست؟ خانواده‌اش کجاست؟ معلمش کیست؟ خانه‌اش کجاست؟ همسایه‌اش؟ قوم و قبیله‌اش؟ همکلاسانش؟... مگر می‌شود دانش‌آموزی کشته شود و هیچ اطلاعاتی از او به دست نیاید؟

۴- ادعاها در مورد کشته شدن اسراء پناهی هرگز درست نیست چرا که وی نصف شب‌ سه شنبه ۱۲ ساعت قبل از تجمع بانوان در بیمارستان بستری و فوت کرده است. درضمن وی اصلا" دانش‌آموز نیست، چرا که بخاطر مشکلات خانوادگی، ترک تحصیل کرده بود، آن هم از مدرسه‌ای که هیچ دانش‌آموزی از آنجا به تجمع نرفته بود.(عموی اسراء پناهی تقاضا داشت که آبروی خانوادگی آنها حفظ شود لذا بخشی از اطلاعات در مورد فوت ایشان، شفاف گفته نشد و دشمن نیز سوء استفاده می‌کند).

۵- تنها مسئله روز ۲۰ مهرماه درگیری لفظی تعدادی از اولیاء دانش‌آموزان با مدیران دوسه تا مدرسه بود برای اعتراض به حضور اجباری فرزندانشان در تجمع بانوان. در حالی که هیچ دانش‌آموزی با اجبار نرفته بود و همگی داوطلبانه بوده است. چند نفر اولیائی که برخورد خیلی خشنی داشتند، فرزندانشان اصلا" به تجمع نرفته بودند.

مدیران آموزش و پرورش حضور در تجمع حجاب را یک برنامه تربیتی و فرهنگی صورتجلسه کرده بودند و نیازمند دریافت رضایت از اولیاء همانند شرکت در اردوی دانش‌آموزی تلقی نکرده بودند.

۶- وقتی که گوگل‌ارث نام میدان بسیج اردبیل را به میدان بی‌شرف تغییر داده، معنایش این است که طبق اعتراف ایندپندنت، بزرگترین جنگ روانی تاریخ بشری(با حضور و اجتماع تمامی شیاطین جهانی) علیه ایران در حال اجراست ولذا رفع سوء تفاهمات و مقابله با دروغ‌ها و شایعات به راحتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها