کد خبر: ۵۱۶۴۴۱
زمان انتشار: ۰۷:۴۴     ۱۰ آبان ۱۴۰۱
جلیلی در دیدار با خانواده شهید علی‌وردی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معرفی آرمان علی‌وردی شناساندن آرمان انقلاب‌اسلامی است. آرمان علی‌وردی همان جوان آرمان انقلاب‌اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سعید جلیلی در دیدار با خانواده شهید آرمان علی‌وردی، بیان کرد: آرمان انقلاب‌اسلامی رویش جوانانی چون شهید علی‌وردی است. حمله به آرمان عزیز با وحشیانه‌ترین شکل، نشان سرخوردگی دشمن از بالندگی آرمان انقلاب‌اسلامی است.


وی ادامه داد: بروز آرمان‌های انقلاب‌اسلامی در جوانان دهه‌هشتادی چنان خشمی را در دشمن برانگیخته است که تمام خشم و کینه خود را در انتقام از آرمان بروز دادند. هدف قراردادن شهید علی‌وردی نشانه شکست خوردن از آرمان‌های انقلاب‌اسلامی و وجود آرمان‌های دهه‌هشتادی نشانه حیات و تداوم انقلاب‌اسلامی است. این شهادت نمادی از مظلومیت و در عین حال سربلندی انقلاب‌اسلامی است.

جلیلی خاطرنشان کرد: دولت‌های استکباری که تمام قدرت آن‌ها در سلاح جنگی، فشار اقتصادی و ابزار رسانه‌ای است در برابر ملتی ایستاده‌اند که قدرت آن‌ها جوانانی چون آرمان است که با تمام وجود دربرابر تمام دنیای آن‌ها ایستاده‌اند.دشمن بیش از چهل سال برای آرمان‌زدایی تلاش کرد، امروز با جوانانی روبروست که نه تنها اسم آن‌ها بلکه تمام وجود آن‌ها مملو از آرمان‌های انقلاب‌اسلامی است.


وی تاکید کرد: معرفی آرمان علی‌وردی شناساندن آرمان انقلاب‌اسلامی است. آرمان علی‌وردی همان جوان آرمان انقلاب‌اسلامی است، جوان دهه‌هشتادی که قدرت ایمان را به دست خود دشمن در یازده ثانیه به رخ تمام جهانیان می‌کشد، همچنان که شهید حججی به دست خود دشمن در چندثانیه اقتدار و عظمت جوان دهه‌هفتادی را به رخ جهان کشید.جوانی که در هجوم سنگین لشگرهای سایبری و تیپ‌های ماهواره‌ای مرعوب نمی‌شود، مقهور نمی‌شود و با قدرت و شکوه می‌ایستد. اگر شهدای حرم در حلب و شام دربرابر مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیست می‌ایستادند و «کلنا عباسک» می‌گفتند، آرمان در کوچه خیابان‌های تهران دربرابر آن‌ها مردانه فریاد « والله إن قطعتـم یمینـی * إنی أحامی أبدا عن دینی» را در عمل نشان داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها