کد خبر: ۵۱۶۶۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۱۴ آبان ۱۴۰۱
پدر مهرشاد شهیدی‌نژاد در مراسم هفتم پسرش گفت: بدون اینکه خونی از دهان و دماغ کسی خارج شود، با همین آرامش به خانه‌هایتان بازگردید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مراسم هفتمین روز درگذشت مهرشاد شهیدی جوان ۲۰ ساله‌ای که در ناآرامی‌های هفته گذشته در اراک جان خود را از دست داد، امروز در آرامستان اراک برگزار شد.

در این مراسم عده‌ای اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکن کردند و قصد داشتند دست به آشوب بزنند که پدر مهرشاد شهیدی نژاد گفت: از همه شما که زحمت کشیدید آمدید تشکر می‌کنم، مراسم به پایان رسید، انرژی‌تان تخلیه شد خواهش می‌کنم بدون اینکه خونی از دهان و بینی کسی بیاید، با همین آرامش به خانه‌هایتان بازگردید.

رسانه‌های معاند که خوراکی برای پوشش اخبار دروغ خود در مراسم هفت مهرشاد شهیدی نداشتند، عکسی از پدر مرحوم شهیدی که در حال صحبت با مردم بود، منتشر کرده و به دروغ عنوان کردند، پدر مهرشاد از معترضین حمایت کرد.

به گزارش فارس در آیین خاکسپاری مهرشاد شهیدی عده ای آشوبگر با ایجاد آشوب و ناامنی با سلاح سرد به رئیس پلیس اراک و سه نیروی  امنیتی حمله کرده و به شدت آنها را مصدوم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها